2011-10-21

Orange ellen-reklám


Business Everywhere turns your laptop into a genuine mobile workplace enabling you to do your work anywhere as if you were in your own office.

Ez a remek reklám azt mondja, hogy BÁRHOL tudsz a laptopoddal dolgozni. Ez kérem szemenszedett hazugság!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ez a nyomorult stick árnyékolja be az utazásaimat. Tehetetlen vagyok, ez az egyetlen módja, hogy kifejezzem a helyzetet és rossz hírét keltsem ennek a cégnek.
Már talán egy éve, hogy megvan a szerencsétlen. Először örültem neki, mert végre lehetett feltöltőset venni. Előfizetést én nem kapok, nem vagyok román állampolgár. Egy itteni kedves úrnak köszönhetem, hogy amikor átlépem a határt, feltölti a telefonom és ezt a vacak internetes elérést.
Az első hónapokban még működött, majd már nem. Kora tavasszal reklamáltunk, elvették Marosvásárhelyen, hogy el kell küldeni Bukarestbe. Addig kaptam egy fehéret. Azzal remekül dolgoztam Csíkszentdomokoson is, nem volt gond az sem, hogy a hegyekben vagyok. Hazafelé bementünk a boltba, le kellett adnom a fehéret, és visszaadták a feketét, hogy most már minden rendben lesz. Éreztem, hogy hazudnak, de a fehéret nem tarthattam meg, mondván, hogy az csak előfizetéshez jár.  ?????????????????????????????????????????????
Tehát ők is tudják, hogy nem egyforma a két stick, de feltöltéshez ezt a vacakot adják. Nem értem. Ezért is fizetünk. Nem keveset.
Azóta rágja a lelkem ez a kis szörnyeteg. Kb. 10 percenként ledob, és le kell csatlakozni, majd újra felmenni. Hónapok óta ez elég idegőrlő, különösen, mert rengeteget kellene dolgoznom vele.
Jött a remek technikai ötlet: az a baj, hogy a T-mobile program rajta van. Töröljem le minden hónapban, és akkor menni fog. Ez baromság! Otthon a T-mobilos stick miért nem akad össze az Orange szemetével?
Tegnap este már az egész napos vezetés után nem voltam elég türelmes, majd 2 óra vacakolás után feladtam. Ma reggel szintén elszórakoztam vele újabb órákat.
Közben szerintem annak a drága embernek is az idegeire mehetek, aki szívességet tesz nekem. De hát én nem tehetek semmit, az ő nevén van, csak ő intézkedhet. Otthon már rég kártérítést kértem volna, ha ez a T-mobillal fordulna elő. De szerencsére az mindig remekül működik.
Berágtam, és letöröltem a T-mobilos programot, a fene eszi, hátha úgy menni fog. Semmi. Egyáltalán semmi. Tudtam én, hogy NEM EZ A BAJ, A STICK SZAR. (bocsánat).
aljas dolog, hogy ELŐRE fizetünk azért, amit aztán nem is kapunk meg. És hónapok óta. Fizetünk egy szolgáltatásért, amit végül NEM NYÚJT AZ ORANGE INTERNET EVERYWHERE.


Ezek után először lenyugtattam magam. (Nem volt könnyű).


Ezután jöttek a reiki szimbólumok...


Követte még némi fohász... most ott tartok, hogy elkezdett dolgozni, de ennek a cikknek írása közben háromszor kellett újra lejönni és felmenni.
Miért nem lehet úgy, hogy csatlakoztatom és működik? Csak simán. Minden spirituális művelet nélkül. :-)
.
A konklúzió: SENKINEK NEM AJÁNLOM, HOGY AZ ORANGE SZOLGÁLTATÓT VEGYE IGÉNYBE, MERT CSAK IDEGROHAMOT KAP A PÉNZÉRT CSERÉBE. SZOLGÁLTATÁST NEM. Én csak ennyit tudtam tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése