2011-10-29

Székelyudvarhelyi képek


Káprázatos fények.
Tegnapi készülődés a halottak napjára.
A közelben van a temető.


Játszottam a fényekkel.
Azért ne tévesszen senkit meg a napfény.
Cudar hideg van. Éjjel -6 fok volt.


Séta.
Ma:


Torony és fa, társak már mióta!


Fura, hogy bár messzebb vagyok a határtól,
 itt mégis minden magyarul van kiírva.
Persze itt sokkal több magyar ember él,
mint Nagyváradon vagy Marosvásárhelyen.




Diákok szállása.



Itt kell felmenni a temetőbe.



Nekem nagyon tetszik,
hogy a holttestek szállítását fehér autóval végzik.
.
Még valami, amit el lehetne tanulni:
Lidl, Tesco, vannak helyek,
ahol nem kell előre lemérni a zöldségeket és gyümölcsöket.
Megszoktam, hogy az Auchanban nekem kell felcímkézni.
Kauflandban nem emlékeztem, és nem mértem le a banánt.
A pénztárosnő kipattant a székéből, és láss csodát:
ott is van egy mérleg, és lemérte ő maga.
Hogy ez ennyire egyszerű?!




Ide már nem is kell egy szó sem. :-)
Csak nézni, nézni és nézni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése