2011-11-23

Bódító boldogság


Gondolkodtam, milyen képet tegyek ide. Ennek a fraktálnak a gyönyörűsége sem adja vissza azt a bódító boldogságot, amit érzek.


Tegnap reggel 8-kor kezdtem, (5-kor keltem) és éjfélkor maradtam magamra. Akkor ettem egész nap. Ma valamivel korábban végeztem. (Itt egy órával már több van.)
Hosszúak a napok, de a szívem a torkomban dobog, mert annyi öröm és szeretet ért. Élvezem, hogy hasznosan telnek az órák, tudok segíteni, és van befogadó készség is. :-) Kölcsönösen jó ez mindannyiunknak.


Tiszta szívvel tudom azt mondani: csak olyasmit szabad csinálni, amit élvezel! Minden kényszeres percért kár!


Mint ez a fraktál, úgy sugárzom én is az Univerzum minden szegletébe a boldogságot és a szeretetet, az elégedettséget, a hálát és a köszönetet, részben azoknak, akikkel ezen a két napon találkoztam, és ebben az örömben részesítettek, részben MINDEN LÉNYNEK, hogy feltöltődhessenek belőle Ők is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése