2012-01-14

Hálás köszönet Mindenkinek


Bár csak 15-én, holnap lesz a születésnapom, de annyi felköszöntést kaptam már egész héten, olyan megható szavakat, hogy nem győzöm megköszönni őket!
55.  Az életem fele már letelt, az biztos... de nem tudok betelni a sok csodával. Ma Réka volt itt tanulni, és a végén megnéztünk egy filmet közösen a darwini elmélet összeomlásáról. Bámulatos, hogy milyen Rendező Elv működik a háttérben. Hogy a legkisebb sejtben is milyen univerzum dolgozik! A Teremtő micsoda tökéllyel alkotta meg a világot! Bármennyire is érdeklődő egy emberi elme, az egész élet alatt is csak porszemnyi tudásra tehetünk szert.
Öröm látni, hogy milyen zseniális emberek vannak, megszállottam kutatják a létezést. Addig bontották szét az anyagot, míg rájöttek, hogy egy intelligencia nélkül nem jöhetett volna létre az élet. Darwin 150 évre tévútra vitte a világ gondolkodását, filozófiáját, aztán kiderül, visszatérünk oda, amit már Hermész Triszmegisztosz is tanított: Amint fent, úgy lent.
Engem ilyen hangulatban ér a születésem évfordulója. :-) Lelkes vagyok és érdeklődő, kíváncsi az élet titkaira...
Kívánok Mindenkinek hasonlóan szép napokat, éveket!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem olvasni amiket írsz .Még sok Boldog születésnapot kívánok !

    VálaszTörlés
  2. Boldogságos, szép napot , Csillag !!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Magdikám nagyon sok szeretettel gondolok rád és köszöntelek - boldog születésnapot kívánok!! Marika

    VálaszTörlés