2012-01-20

Változások


Tudom, tanítom, mégis érdekes megélni, hogy Rendszer van mindenben.
15-én volt a születésnapom. Új év kezdődik az életemben, 3-as évem lesz. A nagy rohanás miatt - ilyen még soha nem volt - csak 16-án tudtam megírni a saját élettervem az új évre.
Az előzőt javítom és bővítem ki ilyenkor. Belekerült az Emgoldex és a Starlife is. Még aznap délután beregisztráltak az Emgoldexbe. (Már november óta téma volt.)
Aztán elment Ica, megszűnnek a heti gödöllői járatok. Ez is nagy változás lesz, minden szempontból. Sokáig hiányozni fog, érzelmileg szerintem mindig megmarad egy űr.
Tegnap Ferivel lementünk Székesfehérvárra a Starlife miatt. Új lendület, kedves, lelkes emberek. Feri javasolta, hogy regisztráljak újra. Vegyes érzés volt, évek óta tag voltam, a 2195 helyett 70894 lett a számom. De új szám, új lendület.
A 3-as év a kreativitás, motiváció, inspiráció éve. A személyes növekedés esztendeje. Az egyéniség mondanivalójának kifejezése. Szerintem még többet fogok írni. :-D
A közösséggel még intenzívebb a kapcsolat. Rendezvények, társasági kapcsolatok. A pénzügyi dolgok jól irányíthatóak. Ez rám is fér, mert ma jönnek a banktól, nézik a lakást. (Azt még nem tudom, ha menni kell, miből költözöm és hová?)
Utazások éve: ennek örülök. Nyaralás: ebben az életben 10 évente nyaraltam egy hetet. 6 éve voltam Akarattyán utoljára. Nem bánnám. :-)
Személyes varázs, vonzerő, szerelmi ügyek. Hát, ez a része annyira nem motivál. Erre már nem marad időm és energiám.
Visszanéztem a régebbi 3-as évekre: esküvő, Süsü a sárkány forgatása (ez volt aztán kreatív munka!), Buddhista Főiskola, Vöröskeresztnél AIDS alapítványi munka, ekkor kezdtem tanítani ezotériát, megismertem 1994-ben olyan embereket, akikkel mai napig szoros a kapcsolatom, Reiki mester lettem... jók voltak a 3-as évek!
Izgatottan és lelkesen nézek az új energiák elé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése