2012-02-22

Február 22 Üszögős Péter napja?


Egy kedves ismerőstől kaptam egy levelet:
"Akkor a mai nap a 10 milliószoros teremtésé vagy Üszögös Péteré? IS-IS, vagy VAGY-VAGY?"

Azért kérdezte, mert ez kapta valahonnan:
Kedves Mindenki!

Február 22.-e a magyar hagyomány szerint Üszögös Péter napja, ami röviden arról szól, hogy amit ezen a napon kezdesz el, az elrohad, bedől, elpusztul, vagy éppen életre sem kel. A népi hagyományok a magyar kultúrában (finoman fogalmazok) több ezer éves tapasztalatra alapulnak. Tehát ezen a bizonyos napon legjobb semmibe sem kezdeni, amit sikeresnek szeretnénk látni. Ilyenkor az a bizonyos fátyol nagyon vékony a szellemvilág és a fizikai világ között és azon tudvalevőleg bármi átjöhet. Csak tőlünk függ, hogy milyen energiák kapcsolódhatnak hozzánk, de talán legtöbben nem vagyunk még tökéletesek. Ne hívjuk ki a sorsot magunk ellen!
Ezt a kis magyarázatot azért küldöm, mert meglepődve láttam a világhálón, hogy ezt a napot egyesek teremtésre ajánlják, mint különleges erősségű napot.
Én biztos nem fogok aznap szándékos tudatos teremtésbe, mivel jobban bízom a magyar őstudásban, mint a jelenlegi ezo-bizniszben.

Áldás!

Itt jön az én válaszom:
A 10 milliószoros nap biztos. J Működik, 20 éve saját tapasztalat.
Amúgy nem ezo-biznisz, mert a buddhizmus régebbi, mint a kereszténység, és azóta állnak a 10 milliószoros napok megfigyelései.
Egyébként a 10 milliószoros nap arról szól, hogy bármit teszel, „10 milliószorosan kapod vissza”. Épp arra sarkall, hogy jót tegyél, akkor mi rossz jöhetne át a fátyol másik oldaláról????? Egyébként mindig, minden pillanatban együtt működik a szellemi és a fizikai világ, mivel a szellem uralja az anyagot, és nem az anyag a szellemet. A bábos mozgatja a bábot, nem a marionett figura a bábost. :-) Senki sem csak fizikai test, hanem van lelke és szelleme, egyik sem tud soha elkülönülni a másiktól.
Amúgy éjjel volt újhold, és most növekvő energiák indulnak be. A hatalmas óceánok ár/apály jelenségét is a Hold szabályozza. A testünk 75 %-a is víz. Nem tudod kikerülni a Hold hatását. nem is kell. Budapesten 21-én 23:52-kor újhold volt. Ez TÉNY.
Üszögös Péterről nincs tapasztalatom. De mire jó, hogy 2004 óta írom a naplót. Vettem a fáradtságot, hogy leellenőrizzem a február 22-i napokat ebből a szempontból. (10 milliószoros nem volt. )
Üszögős szempontból:
2004
átlagos nap, nem kezdtem újba, de a rutin feladatok mentek.

2005
átlagos nap, nem kezdtem újba, de a rutin feladatok mentek.

2006
egy új tanfolyam szervezését indítottam, meg is tartottuk és remekül sikerült, mindenki élvezte
kifejezetten remek volt!
2007
Reiki beavatás, azóta mindenki befejezte a 3. fokozatot is
kifejezetten remek volt!
2008
1 éve haldoklott egy férfi pokoli állapotban, 12,5 órán át dolgoztam vele és átkísértem, mosollyal az arcán
kifejezetten remek volt!
2009
sima családi nap volt

2010
átlagos nap, nem kezdtem újba, de a rutin feladatok mentek.

2011
átlagos nap, nem kezdtem újba, de a rutin feladatok mentek.

2012
ma egész nap dolgozom Székelyudvarhelyen
kifejezetten remek nap

Üszögős Péter ügy nálam megbukott. De tegyen mindenki a hite / félelme szerint, ahogy NEKI jólesik! Szabad akarat van. Hajrá!
.
Alapvető kérdés:
Számomra odaát nincs semmi "rossz". Nincs polaritás. Mi is leszületünk férfi és női testben is, tehát a Felsőbb Én sem poláris, akkor a magasabb hierarchia sem lehet poláris. Nincs angyal és ördög csak magasabb rezgés van. Eleve a magas rezgésszintről nem jöhet félelemkeltő üzenet, mert az alacsony rezgés. Ott a "médiummal" van baj. :-)
A tapasztaláshoz le kell szülessünk a polaritásba, mert fény és árnyék nélkül nincs látvány, hideg és meleg nélkül nincs hőmérséklet, alacsony és magas frekvencia nélkül nincs mit hallani... Ez nem jó és rossz. Egymást kiegészítő elemek, hogy lehessen tapasztalni, élvezni az életet. Én inkább erre lelkesítem az embereket.
J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése