2012-03-16

Kemény helyzetek


Hétvégén lett volna Csongrádon számmisztika tanfolyam. Megvettem a festéket, papírokat, elkezdtem nyomtatni az anyagot, mikor kiderült, hogy elmarad. Miért, miért? :-(

Egy kedves régi, idős tanítványom rossz állapotba került, már szerdán is beszéltem vele hosszasan, aztán tegnap reggel átjött és este 7-ig itt volt. Igyekeztem a lelkét és testét a helyére tenni.

Ma a nővéremnek segítek délután, mert be van gipszelve a keze.

Szombaton jön valaki, aki szintén bajban van. Haldoklik az édesapja, és segítek neki, mit tehet vele.

A legkeményebb ügyben a segítségeteket is kérem: egy nagyon kedves, régi filmes kollégám a jövő héten utcára kerülhet. Tud valaki valamilyen lakásmegoldást? És munkát? Gyártásvezetőként nem talált semmit. Én hétfőn kiutazom Erdélybe, tőlem addig itt is alhat, de aztán mi lesz? Ez sajnos nem megoldás.

Már nekem sem ártana egy fizetős munka is! :-)  A Merkúr, a Szaturnusz és a Mars retrográd helyzete kemény állapotokat teremt. Szerintem csak összefogással tudunk úrrá lenni ezeken.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése