2012-03-06

A Mondat


Számtalan esetben kapunk jeleket, figyelmeztetéseket, csak nem figyelünk ezekre. Mióta ismerem a Tarot kártya rendszerét, vezetés közben a rendszámokat összeolvasva folyamatosan kommunikálok a magasabb régiókkal. A számmisztika különleges számai is állandóan üzennek. De jel lehet egy madár, egy kialvó láng, a Hold mozgása, és még számtalan esemény. Ehhez persze szükséges ezeket a rendszereket tanulmányozni.
Talán a legkönnyebb, amikor a fülünkkel halljuk a ténylegesen kimondott szavakat. Csak oda kell figyelni!
Életem során sok ilyen kulcsmondattal találkoztam.
Emlékszem, amikor egy könyvbe belemerülve nem figyeltem, és kimondtam egy mondatot. Abban a pillanatban megállt az idő, és a mondatom visszhangzott a levegőben. Éreztem, ez most nem volt jó. Valóban. elindított a másik emberben egy láncreakciót, és el is váltunk.
Aztán visszakaptam évekkel később. Most nekem szólt a mondat, és abban a pillanatban döntöttem el, hogy annak a kapcsolatnak vége. Olyan ez, mint egy elágazás. Itt ki lehet lépni még időben, ha váltunk. Ha nem figyeltünk a lehetséges kiútra, haladunk tovább a végkifejlett felé. Nem hallottuk meg az üzenet lényegét.
Kaptam olyan mondatot régebben, amivel évek óta küzdök. Mikor azt hiszem, túl vagyok rajta, beugrik megint. Dolgozom vele.
Minap valaki más kapott mellettem egy ilyen jelet. Finoman felhívtam a  figyelmét, de ahogy láttam, meghallotta magától is.
A praxisban nem is tudom megmondani hány esetben derül ki, hogy a probléma elején már voltak jelek, de elhessegette az illető, aztán nyakig ült a pácban.
Éber figyelmességet ajánlok mindenkinek! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése