2012-05-31

Kérd, és azonnal megadatik


Tegnap egyszerre hívott Anci és Jutka, hogy M. Marika szeretne eljönni hozzám. Mivel sajnos az esti előadásig senkit sem vártam, :-( azonnal tudtam őt fogadni.
Már csaknem egy esztendeje nem találkoztunk, előtte 2 évig rendszeresen. A férje halála óta sokat segít a testvérének, ezért nincs Marosvásárhelyen.
Most hatalmas trauma érte, és imádkozott, hogy ezt a helyzetet meg tudja beszélni velem. Felhívta Anciékat, hogy mikor érkezem ide? Ők mondták, hogy MOST itt vagyok. És melyik nap jöhetne el? MOST, AZONNAL.
Percek alatt itt is volt. Legalább 2 órát beszélgettünk, és közben sokszor elmondta, mennyire meglepte, hogy a vágya azonnal teljesült! :-) Ügyesen csinálta és nagyon akarta.


Este a második előadás - a tegnap előttit folytattuk - is remekül sikerült. Megint ráhúztam több, mint egy órát. (Hoztam a szokásos formám: az elején mindig pontos vagyok, de kifutok az időből, még egy kicsit mesélek, na ezt még elmondom, már kész, csak még ezt is tudnotok kell..... )
Ezúttal 8 embernek sikerült rávilágítanom a karmikus feladatára. Voltak nagy felismerések, megkönnyebbülések. Mindenki a helyén volt, és teszi, amit kell. Csak már értik, hogy miért vannak az adott helyzetek az életükben. Hatalmas kősziklák gurultak le a szívekről. :-)
Remek kis csapat volt itt. Én tulajdonképpen mindig remek csoportokat fogok ki. Nem is értem mások panaszait. Lehet, hogy voltaképp MINDENKI remek, csak meg kell látni bennük ezt? :-)
Szóval a körülmények ellenére ismét szárnyalás.
Mivel itt most nincs kezelésre jelentkező, (téli fűtés kompenzációja, ballagás...) ma már tovább is megyünk Domokosra E. Marikával. Az szívfacsaró, mikor a régi emberek csak egy ölelésre bejönnek, de nem tudnak ebben a hónapban maradni. :-( Kellene valami anyagi háttér, hogy ennek ellenére tudjak dolgozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése