2012-06-05

Retrográd Neptun


Június 4-től november 11-ig retrográd a Neptun.


Még csak egy napja, de már sok panasz érkezik. :-) Nyugalom!
A káosz, a megmagyarázhatatlannak, a véletlennek tűnő dolgok erősödnek. Nehéz az előre tervezés. Remek időszak ez az ŐSBIZALOM megélésére.
Napok telnek el, hogy nincs kezelés. De a szállást fizetni kell, a benzinről és az otthon váró csekkekről nem is beszélve. De hiába aggódnék, attól sem tolonganának az emberek. Egész nap a képeket javítottam, írtam a blogra, stb. Elfoglaltam magam, és élveztem azt, amit csináltam. Nem engedem lerezegtetni magam. Mindig van valahogy. Most ennek van itt az ideje. Kényszerpihenő. De lehet gyakorolni az Ősbizalmat, hogy semmi sincs véletlenül, és mindennek oka van, még ha a béka feneke alól nem is látszik. Elég magasra kell helyezni a szemlélődést, és akkor minden kiderül.
Bízzatok a Rendszerben, Önmagatokban és legyetek spontánok. Érdemes belelazulni, mert megtervezni nem nagyon lehet az eseményeket.
Minden ellenállás örvényt kelt.
Az örvényből is úgy lehet kijutni, ha hagyod magad levinni az aljára, onnan magától kidob. :-)
.
Van egy filmes barátom, akinek 15-én ki kell költöznie, ha tud valaki valami megoldást, kérem jelezze.
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése