2012-09-26

Beszámoló a gyakorlatról


TEgnap visszaköltöztem a helyemre, másfél hónap után. Szinte egész nap takarítottam, mostam és pakoltam. Sajnos ezért ezt a táblázatot nem reggel készítettem, csak estefelé. De azért jó volt így is.
 
A napi egyik gyakorlat: a kivezető varázs-út


 

Nincs pénzem, mert a legtöbb munkám nem fizetős. Túl sok az ingyenes munka, vannak, akik tartoznak, lassan utalnak, sokan nem is tudnak fizetni.

     1.             

Hálás vagyok azért, mert megtapasztalhatom, hogy a befektetett energia megtérül a maga módján, ha nem is olyan módon, ahogyan én elképzelem.

     2.             

Hálás vagyok, sok mindent átértékeltem az életemben. Döbbenetesen sok felesleges dolgot halmozunk fel.

     3.             

Hálás vagyok, hogy megtanít a helyzet az elfogadásra, mert ez nekem nehezen megy. Adnom sokkal könnyebb. J

     4.             

Hálás vagyok, hogy a legkülönbözőbb emberektől kapok segítséget. Ezáltal megtapasztalhatom, milyen az, amikor én adok másoknak.

     5.             

Hálás vagyok, hogy még ebben a helyzetben is tudok adni: időt, szeretetet, figyelmet, a tudásomat, a munkámat.

     6.             

Hálás vagyok, hogy megtanított a helyzet apró dolgoknak is örülni.

     7.             

Hálás vagyok, hogy a helyzet ellenére még a lakásban lakhatok, még ég a villany, még van telefon és internet, valamit még mindig tudok enni.

     8.             

Hálás vagyok, hogy sokszor találok nagyon olcsó megoldásokat.

     9.             

Hálás vagyok, hogy tudom, meg fog oldódni ez a helyzet is, ez csak egy feladat a sok közül.

10.             

Hálás vagyok, hogy amikor sikerül kiemelkednem a helyzetből, másoknak is példát tudok mutatni, hisz ez az egyik karmikus feladatom. Így lesz hiteles a tanítás.

 

Köszönöm, köszönöm, köszönöm, hogy a dolgok a legjobb módon oldódnak meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése