2012-09-20

Eddigi HÁLA - listám



Érdekes élmény írni a listát.
Van, hogy jön egy telefon, vagy megérkeznek a madarak, és azonnal jön egy hála felismerés. Van, hogy próbálom összeszedni, miért is vagyok hálás. Abbahagyni nehéz, mert jönne még sok ötlet. Leírni nem írom le, de fejben azért folytatom a listát, és remek érzés, mert nagyon feldob.
Mi vagyunk a világ legsiránkozósabb népe. Nem ártana erről leszokni! Mennyivel jobb érzés hálásnak lenni!
 
 

09.19.
Hálás vagyok az életemért, hogy a Vízöntő – kor kezdetén itt lehetek és hozzátehetem a magam tudását a kezdetekhez. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy elkezdhetem ezt a gyakorlatot, és ezzel magam és mások életét magasabb rezgésszintre vihetem fel. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok a ma kapott jelekért, amik megerősítenek abban, hogy ITT és MOST kell elkezdenem a gyakorlatot. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Tóth Gábor és Kamilla sokat foglalkoznak velem, sokat segítenek. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Szabó Gyurinak, hogy lehetővé tette az ACN- es munkámat. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Zsófikámnak, hogy szinte naponta támogat a szeretetével. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy van fedél a fejem felett és vannak eszközeim, hogy írhatom ezt a listát. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy látok a szememmel és látom az erkélyen az őszi leveleket. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy hallom a fülemmel a gyerekek zsibogását a téren. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tiszta elmével élek, és tanulhatok minden percben. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
09.20.
Hálás vagyok, hogy esik az eső, mert a növényeknek és állatoknak már nagyon hiányzott. Sok port is lemos mindenről. Felfrissül az élet. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy minden eszköz és körülmény a rendelkezésre áll, hogy megírjam ezt a listát. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, meleg vízben és samponnal megmoshattam a hajam. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy sok szerető ember vesz körül, és én is szeretettel tudok rájuk gondolni. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a madaraim itt esznek és megpihennek az erkélyen, sok derűt okozva nekem ezzel. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Apu annak idején felkeltette az érdeklődésem a repülés iránt, és így megélhettem a mozgás és látás olyan aspektusát is, ami a madaraknak természetes. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy szabadon repülhettem egyedül a magasban, a madarak közt termikelve, nagy boldogságban. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy később sok tanítást megláttam a repülésben: fentről mindig egységében látszik minden, látszik a kiút is. Nem látszanak viszont apró, jelentéktelen dolgok… Ha megismered a természet törvényszerűségeit, bármilyen magasra vagy messzire eljutsz az alkalmazásukkal. De csak ha része vagy, és nem leigázni akarod. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a szüleim támogattak a repülésben is. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy baráti volt a kapcsolatunk, mindenre válaszoltak, ami érdekelt, és mindenben támogattak, amit csak szerettem volna. Nem korlátoztak semmiben, bíztak bennem és nagyon szerettek. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése