2012-09-24

Jelentés a kiemelkedés gyakorlatról


Örülök, hogy sokan velem csináljátok a gyakorlatot. Jöttek kérdések, kérések.

Íme a hálalistám. Sokan elrettentek, hogy mi lesz az a 280 dolog, amiért hálásak lehetnek. Szerintem éjjel - nappal lehetne írni a listát. Semmi különös nincs benne, lehetnek fontos, nagy dolgok, lehetnek parányi apróságok. Bár nem nyilvánosnak szántam, mikor leírtam, de nincs benne titok. Ide teszem, hogy legyen pár példa, mire is gondolunk:
 
09.21.
Hálás vagyok, hogy fahéjas tejberizst reggelizhettem a saját konyhámban. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Erika jóvoltából kipróbálhatom az Ayura italt. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy van időm és lehetőségem írni ezt a listát, köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy értem a karma törvényét, és a helyzetekben meglátom az igazságot. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy az élet sok mindenre megtanít, és ezzel gyarapodnak ismereteim önmagamról és a Teremtésről. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a legtöbb esetben megoszthatom tudásom másokkal, így gazdagítva őket is. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy olyan sok kedves, szívet melengető levelet kapok naponta. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy van internetem, aminek segítségével tarthatom a kapcsolatot rengeteg emberrel, és a legtöbb szükséges információhoz is hozzá tudok jutni általa.
Hálás vagyok, hogy 2007 óta írhatom a blogomat, ezzel sok barátot szerezve, és sokaknak tudok segíteni is általa. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy az emberek elmondják a gondjaikat és örömeiket is, és ezáltal mindig egy-egy újabb aspektusát látom a Teremtésnek. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
09.22.
Hálás vagyok, hogy ma sokat beszélhettem Zsófikámmal, a születésnapján. Tervezgettük az Izlandi utazásunkat. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Kriszta megosztotta velem a helyzetét, köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Gábor ismét találkozott Tamással és segít az üzlet építésében. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tudtam ma káposztás tésztát készíteni magunknak. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma újra megnézhettem a Kapcsolat című filmet. Ma is tetszett. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy kitartóan végzem ezt a gyakorlatot. Köszönöm, köszönöm, köszönöm magamnak.
Hálás vagyok, hogy ma találtam 299.- forintért hajfestéket, így be tudom festeni a hajam. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma is sok kedves levelet kaptam. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy nincs már kánikula, mert ezt az időd jobban szeretem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy rengeteg jó könyvem van, amiket olvashatok. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
09.23.
Hálás vagyok, hogy segíthetek Nusinak a gyógyulásában.  Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy hallgathatunk Felmárt, bizonyos dolgokat más aspektusból láthatunk. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy jó szívvel tudok emlékezni a szüleimre és a gyerekkoromra. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy megtehetem, hogy elmenjek az Auchanba kenyeret venni magamnak és Nusiéknak, valamint magokat a madaraknak. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Klári felajánlotta, elhozza és hazaviszi a gyerekeket ha ez szükséges. Ő már ingyen vonatozik. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ilyen csodás felhők látványát élvezhetem ma is. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy nyugalmas környezetben befesthetem a hajam. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy érdekes dolgokat tanulhatok a tévéből is. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok a stáboknak, hogy kemény körülmények között forgattak azért, hogy mi kényelmesen, a székben ülve láthassuk ezeket a helyeket. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma már elképesztően sok információ áll rendelkezésünkre, hogy ezekkel átláthassuk a Teremtésben uralkodó Rendet. Köszönöm, köszönöm, köszönöm. És azt is, hogy van szemem ezekre. J
09.24.
Hálás vagyok magamnak, hogy ma tiszta szívvel, őszintén tükröt tartottam valakinek, a barátságunk miatt. Az épülését tartottam szem előtt, nem a megfelelni akarást. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy éjjelente jó idő van, és tudok aludni. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a madaraim derűt hoznak a reggelembe. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma a munkán kell gondolkoznom, és épp ma kell az ETI-be bemennem, aztán ACN-nel foglalkozom a nap többi részében. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy érzem az illatokat, és ez is örömet hoz az életembe. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy kiállok magamért, és bármit dolgozom is, azért mindig lelkesedem, és élvezem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok Rhonda könyvéért, hogy a gyakorlat által szembesülök, mennyi minden öröm ér minden nap. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy olyan kortársaim vannak, mint Rhonda, Esther és Jerry Hicks, Jack Canfield, Assaraf és a többiek. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy sokat tanulhattam Eördögh Kristóftól, Laár Andrástól, Kisfaludy Gyuritól, Mireisz Lászlótól, Popper Pétertől és a többiektől…Rettentő hosszú a lista. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tisztában vagyok a feladataimmal, kiállok a karmikus feladataimért, teljesítem azokat örömmel. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
 
Ma a munka a téma. Azt is elkezdtem már. Készülök az ETI-be. Ez foglalkoztatott már reggel:
Annyira hálás vagyok, hogy azzal foglalkozom, ami a karmikus feladatom. Köszönöm. Köszönöm, köszönöm.
Annyira hálás vagyok, hogy sikerült az ETI-ben tutornak lennem. Parányit hatnak a nézeteim a leendő természetgyógyászok hozzám került csoportjára.
Annyira hálás vagyok, hogy taníthatok, mert élvezem átadni a tudást, illetve lefújni a port az ő régi tudásukról. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Annyira hálás vagyok, hogy a tanítással, a blogom írásával kibővíthetem mások nézőpontját. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
 
Sok sikert mindenkinek! :-) ÉS VARÁZSLATOSAN SZÉP NAPOT!
 
 
 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése