2012-09-28

Kiemelkedés 10 napja


Sajnos a tegnapi Varázscsekk gyakorlattal elmaradtam. :-( Épp ezzel! :-)
Klári reggel érkezett, aztán Gyuri váltotta, és ő még találkozott Loncival. Lonci késő este ment el. Remek nap volt, ezért nincs lelkiismeret furdalásom miatta. Az egész nap a segítségnyújtásról szólt, mindannyian segítettük egymást. A csekk gyakorlatot majd bepótolom ma.

09.25.

Hálás vagyok az éjszakai vihar látványáért. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy kitakaríthatom a lakást, felfrissítve ezzel az energiákat. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok Évának, hogy megtaníthatom néhány hasznos dologra, és ő ezt nyitottan fogadja. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy visszaköltözhetek az ágyamba, ahol tudok újra olvasni, tévét nézni. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy kellemes meleg van és fúj a szél, így hamar megszáradnak a takarók, párnák. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy van még itthon tömjén, és ezzel is emelhetem a lakás rezgésszintjét. Ráadásul imádom az illatát! Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy újra az íróasztalomnál dolgozom, ahol minden kézre áll, és közben rápillanthatok a tévére is. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Hálás vagyok, hogy kinyithattam az összes ablakot, és ezzel nem zavarok senkit. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok a varázslatos látványért. Az ablak előtt egy kristályra süt a nap, és ezzel hihetetlen mennyiségű szivárvány sugároz a szoba minden pontjára. Ennyit még soha nem láttam. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy vagyok. Köszönöm, köszönöm, köszönöm. Imádok élni!

09.26.

Hálás vagyok, hogy módomban áll elvinni Nusit a vizsgálatra. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy Nusi telefonos helyzetét a legnagyobb alapossággal meg tudtuk vizsgálni, és a legideálisabb díjcsomagban vannak. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy Nusinak tudtam segíteni virágföldet is venni és hazavinni. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy béke és csend van itthon. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy a Földnek azon részén élek, ahol kevés fizikai katasztrófa fordul elő. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy vannak igaz barátaim, akik érdeklődnek irántam. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy Edit megosztotta velem édesapja távozásának körülményeit. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm. Reiki megy.

Hálás vagyok, hogy remek filmeket nézhetek a tévén. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy ma is sokat tanulhattam, képezhettem magam.

Hálás vagyok, hogy Lonci életét sikerült jobbá tennem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

09.27.

Hálás vagyok, hogy ma Klárinak és Loncinak is tudok segíteni. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy ma Gyuri ismét segít nekem, hogy haladjak a munkámmal. Köszönöm, köszönöm, köszönöm. (Még mindig nehéz elfogadni. J )

Hálás vagyok, hogy Klári palacsintát hoz, hogy legyen mit ennünk ma, és tudja, hogy azt szeretem is. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy a testvéremmel jó viszonyban vagyok, és segítjük egymást, amiben tudjuk.  Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy ilyen tökéletes a Teremtés, és hogy ilyen nagy REND van benne. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy megtudtam, olyan vagyok, mint az elefántok, ők is csak 4 órát alszanak. J Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy vannak olyan csatornák, ahol izgalmas, érdekes dolgokat lehet megtudni az Univerzumról. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy egy hete tesztelhetem az Ayura herbal italt. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy – a fogaimat leszámítva – egészséges vagyok, remekül dolgozik a testem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy értem a testi tünetek üzeneteit, és ezt meg tudom osztani másokkal is. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

09.28.

Hálás vagyok Gyuri tegnapi segítségének az ACN munkámban, köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, ma is van még mit ennem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy remek emberek vannak a környezetemben. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, olyan ruhában vagyok, miben komfortosan érzem magam. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy egész jól működik a testem, és komfortos ebben a testben lennem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm..

Hálás vagyok, hogy a legtöbb esetben jól működik az intuícióm, ezt köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy ma is sok kedves levelet kaptam. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy már szeretem, tisztelem és elfogadom magam. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy a dolgok mindig a legjobb módon oldódnak meg. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Hálás vagyok, hogy az őrangyalom mindig mellettem áll, és soha nem hagy magamra. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
 
Ma 10 olyan személyt kell találnom, akik a munkájukkal engem szolgálnak. Varázsporral kell beszórnom őket. :-)
"A Varázspor erőteljes pozitív energiája mindenkit elér, és mindenkit megváltoztat, akire csak ráfújod."
Nos, nem csak 10 fő lesz, hanem egy komoly tömeg, azonkívül az autóm, a számítógépen, a telefonom is kap belőle. Rhonda is így csinálja, és szerintem is megérdemlik ezek az eszközök is. Szerintem is van lelkük, hiszen leképezik, ami velünk történik. :-)
A Frida című filmben volt egy jelenet, amikor az aranypor kiömlik a dobozból, és lassan lehullva beborít mindent. Én ezt így képzelem el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése