2012-09-21

Szárnyaló élmények


Régebben, ha írtam valamit a blogra, azt el is küldte nekem levélben a blog, és megérzés alapján elküldtem pár embernek. Mindig másoknak. Nem gondolkoztam tudatosan, hagytam, súgjanak. Aztán a Facebook lehetőséget ad a megosztásra, és leszoktam erről.
 
De ma úgy éreztem, hogy írok egy körlevelet a Varázslat 28 napos gyakorlatáról. Elképesztő a visszajelzés! Megható sorok, nagy élmények. Kiderült, hogy valaki szintén repült Farkas-hegyen, volt, aki nagyon elkeseredett, és a legjobbkor érkezett a levelem. Jelnek veszik sokan. Így is van, REND van. A Plútó direktbe fordult, és most pár dolog változni fog. (mint mindig)
Nem tagadom, két napom és a ma délelőtt ráment erre az anyagra, de bőségesen megérte, annyi jó reakciót kaptam. Hálás vagyok, hogy foglalkozhattam ezzel, és hogy megoszthatom Veletek! Hálás vagyok, hogy sokan veszitek a lapot és társak lesztek a kiemelkedésen! Köszönöm, köszönöm. Köszönöm!
 
Ma, a harmadik napon a Varázslatos Kapcsolatok a téma. Nem 3 emberrel végzem el, hanem legalább öttel. Most fogok hozzá, de félek, hogy nehéz lesz megállni. Igazság szerint van 1541 névjegyem, és még sok ember, akinek nem ismerem a címét, de nagyon hálás vagyok nekik. :-)
 
Sok sikert Mindenkinek! (Nem gondoltam volna az elején, hogy ennyire feldob az egész!)

2 megjegyzés: