2012-10-24

Egészséggel kapcsolatos megerősítések



Az élet örök változás és elmém folyton megújul. Elmém és testem teljes összhangban vannak.
Én irányítom gondolataimat.
Bízom az életemben. Biztonságban vagyok. A világ biztonságos és barátságos.
Bízom képességeimben. Kész vagyok felismerni értékeimet.
Minden a megfelelő időben és helyen következik be. Az egyetemes gondviselés kíséri lépéseimet.
A Világegyetem szeretete véd és táplál engem.
Testemben otthon vagyok. Vállalom önmagam.
Biztonságos átvennem az irányítást saját életem felett. Szabad vagyok.
Jut elég idő és alkalom mindarra, amit tenni akarok.
Hatalmam, erőm és tudásom birtokában képes vagyok mindenre.
Kész vagyok változtatni gondolkodásomon.
Szeretettel bocsátom el a napot, s békés álomba merülök, mert tudom, hogy holnap minden rendben lesz.
Megérdemlem, hogy meggyógyuljak, érdemes vagyok a gyógyulásra.
A testem tudja, hogyan gyógyítsa meg önmagát.
Együttműködöm a testem igényeivel.
Testem minden egyes porcikáját szeretem.
Látom, ahogy a tiszta fehér fény átáramlik a testemen és aurámon, és megtisztulok, meggyógyulok.
Egészséges sejtjeim napról napra erősebben lesznek.
Rábízom az Életre, hogy minden módon támogassa a gyógyulásomat.
 
Hálás vagyok, hogy az isteni szeretet az egészség képével árasztja el tudatomat, és testem minden sejtje megtelik ragyogó, fehér fénnyel. Egészséges vagyok.
Szabadon és könnyen bocsátom el a régit, boldogan fogadom el az újat.
Könnyedén haladok előre az életben. Kitárom tudatomat a határtalan élet előtt.
Biztonságos megismerni és elsajátítani az új ismereteket és módszereket.
Kész vagyok megélni a jelen édes örömét.
Eloszlatom magamban a halogatás kényszerét.
Lelkifurdalás nélkül elfogadom a sikert.
Jogom van hangot adni érzelmeimnek és vágyaimnak. Biztonsággal fejezem ki magam a szeretet szavai által.
Könnyen teszem túl magam a nehézségeken.
Döntéseimben mindig az igazság a mértékadó. Nyugodt vagyok, mert tudom, hogy csak jól dönthetek. Döntéseimmel elégedett vagyok. A szeretet segít döntenem és cselekednem.
Biztonságos a saját testemet élveznem. Biztonságos a világ. Biztonságban vagyok.
Örömmel hallok. Harmónia vesz körül. Szeretettel figyelek a belső hangra.
Egyenesen és szabadon járok. Bízom erőmben. Életem napról napra könnyebb.
Hiszek a lélek gyógyító erejében. Meggyógyulok.
Könnyedén és boldogan adok és kapok.
A közhiedelmek és merev konvenciók távol állnak tőlem. A magam útját járom.
Kész vagyok felhagyni az örökös kritikával.
Tárt karokkal fogadom az élet adta lehetőségeket.
Hagyom, hogy a szívemből áradó szeretet megtisztítsa és meggyógyítsa testemet és lelkemet.
Egy vagyok a teljességgel. Magamat látom másokban és szeretem, amit látok.
Boldog vagyok, hogy élhetek.
Számtalan mód és nézőpont létezik. Kész vagyok megismerni valamennyit.
Legyőzőm belső korlátaimat és szabadon cselekszem mindig újat teremtve.
Mindig meghallgatom, amit testem üzen és tudom, hogy tanácsát érdemes elfogadnom.
Minden kéz, amely megérinti a testemet, gyógyító hatású.
Minden nap, minden szempontból egyre egészségesebb vagyok.
Szeretem, tisztelem és elfogadom magam.
Meggyógyultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése