2012-10-11

Gyógyulás


Amennyiben úgy döntünk, hogy az életet iskolának tekintjük, akkor világos, hogy mindennek oka van vagy minden tökéletes.
Ha elhatározzuk, hogy az élet diákjai leszünk, tanulunk az élményeinkből, és fejlődünk, akkor valóban minden okkal történik.
Ily módon értelmet adunk a legnehezebb pillanatainknak is, azáltal, hogy spirituális szempontból a javunkra fordítjuk őket.
 
 
Ha az ember olyan helyzetbe hozza magát, hogy tudja, gyógyítható, akkor megérkezik a megfelelő segítség. Akkor pedig hajlandónak kell lennie a munka elvégzésére.
Először is meg kell változtatnia a gondolkodását a problémával kapcsolatban.
A gyógyíthatatlan szó azt jelenti, hogy valami pillanatnyilag semmilyen külső módszerrel nem gyógyítható, tehát belülre kell mennünk. Ez természetesen a gondolkodásunk megváltoztatását jelenti.
 
 

Szeretem, tisztelem és elfogadom magam.
 
Megbocsátom magamnak, hogy megengedtem, hogy
( a dühöm, a félelmem, a sértettségem vagy bármi egyéb )
ártson a testemnek.
 
Érdemes vagyok a gyógyulásra.
 
A testem tudja, hogyan gyógyítsa meg magát.
 
Testem minden egyes porcikáját szeretem.
 
Egészséges sejtjeim napról napra erősebbek lesznek.
 
Rábízom az Életre, hogy minden módon
támogassa a gyógyulásomat.
 
Minden kéz, amely megérinti a testemet,
gyógyító hatású.
 
Látom, ahogy a fehér fény átáramlik a testemen,
kimosva belőle minden tisztátalanságot.
 
Minden nap minden szempontból
egyre egészségesebb vagyok.
 
Szeretem magam.
 
Biztonságban vagyok.
 
Az Élet szeret engem.
 
Meggyógyultam és teljes vagyok.
 
Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
 
 
(Louise L. Hay és Cheryl Richardson: Kiemelkedő életet teremthetsz! - Édesvíz kiadó)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése