2012-10-07

Hétvége


Tegnap Kláriért kimentem Budaörsre, aztán kimentünk a kispesti temetőbe, hogy a szüleink sírját rendbe tegyük. Halottak napján elvből nem megyek ki. Ez van. Már mindketten leszülettek, de a sír azért rendben legyen. Vettem 2 tő lila árvácskát, és a vázába is lila virág került, meg fehér. Anyu szerette ezt a színt, ahogy én is. Aztán a nagyszüleim sírja következett. Kocsival ez gyorsan ment, Klárinak ez majdnem egy napos kirándulás.
 
 
Útközben a Lidlben vettünk 2 zsák virágföldet. A 20 literes föld 299.- forint volt. És a kocsi elbírja. Szétültettem az árnyékliliomot ötfelé, és az egyik Klárihoz került.
 
 
Budaörs határában még 2 zsák krumplit is vett Klári. 60.- forint kilója. (Reklám helye)Becipelni is elég volt! :-) A fájós kezével és busszal ez lehetetlen lenne. Örültem, hogy sokat segíthettem neki. Jó kis nap volt ez. Köszönet érte.

Hazafelé gondoltam, bemegyek a Corvin sétányra, a Müllerbe. Elfogyott a névjegykártya kartonom, és ott sokkal olcsóbb.
 
 
Tettem egy kört, nehéz volt parkolót találni. Végül rábukkantam erre a lebontott házak helyén lévőre.
 

A fal tövében él két ember. Ott ülnek és beszélgetnek, esznek. Rémes érzés ezt látni.

 
 

És mindez pár lépésre ettől az építészeti borzalomtól, de amibe rengeteg pénzt öltek bele. Viszont rettentő látvány és érzés. Tanítani lehetne sok hibát: minden csupa szöglet, yang túlsúly, élettelen, fantáziátlan, stb.
 
A Müller is nagy csalódás volt, mert ebben a boltban nincs papír - írószer részleg. Bezzeg Gödöllőn nagy választék van belőle, csak sajnos már nem járok ki oda. :-( Drága Ica elment januárban.

10.07.
Hálás vagyok, hogy tegnap Klárinak vettünk krumplit 2 zsákkal és 2 zsák virágföldet is. Kocsival ezt meg lehetett oldani. Köszönöm, hogy van kocsim, és volt benne elég benzin is erre. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tegnap a nővéremmel békés napot tölthettem el. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma is van mit ennem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma is meglátogathatom Nusit a kórházban, és aztán Erikát is. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy az Univerzum gondoskodik rólam. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy sok szeretetet kapok a környezetemtől. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy folyamatosan kapom a jeleket, és észre is veszem őket. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy esik ma az eső, és a növények és állatok kapnak végre vizet. A természet felfrissül, és a sok por lemosódik mindenhonnan. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy meg tudtam ragasztani a tornacipőmet, van miben járnom. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy egyedül vagyok a lakásban, és azt tehetem, amit akarok, akár kora hajnalban tévét nézhetek a saját ágyamban. Aztán olvashatok is, amikor csak kedvem tartja. Ez maga a szabadság! J Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése