2012-10-06

Reggeli jelentés a varázs - gyakorlatokról


Mi tagadás: működik a gyakorlat. Mámorító érzés! Remélem, Nektek is megy. :-) Ma már olyan dolgokért is köszönetet mondtam, amik meg fognak történni. Ez a lényeg. Hogy már előre hálás legyél érte. Eddig csak arra figyeltem, mi minden jó van az életemben. Ez segített emelni a rezgésszintet.
Most már a jövőre fókuszálok. Imádom ezt a gyakorlatot!

10.05.
Hálás vagyok, hogy tegnap be tudtam fizetni a telefonokat, ahogy a lista alapján elképzeltem. Működik! Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a villanyszámlát is be tudtam fizetni, épp a kikapcsolás előtt. J Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma reggel megérkezett az egyik utalásom. Mámorító volt felvenni a pénzt. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tudtam törleszteni pár elmaradást. Köszönöm. Köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma meg tudtam venni a jövő évi naptáram. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy elkészítettem a jövő évi holdnaptárat, és ezzel sokaknak okozok örömöt. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma sok jó telefonos beszélgetésben volt részem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma nagyon hasznos napom volt. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tudtam ma mosóport venni. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Nusi túl van a katéterezésen. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
10.06.
Hálás vagyok, hogy van reggelin, sőt még ebédem is lesz. J Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy hajnalban érdekes orvosi filmből tanulhattam megint. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy egyre több ember végzi a hála gyakorlatokat. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Klárival el tudunk menni a szüleink sírjához, hogy árvácskát ültessünk rá. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tudok magot adni a madaraknak. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy egy nappal közelebb vagyok ahhoz, hogy találkozhassak az unokáimmal. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ismét remek napom van, és sok élvezetben lesz részem, mint mindig. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma is jó híreket kapok. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma is varázslatos dolgok történnek velem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy remek képeket találtam ma is a Facebook oldalán. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése