2012-11-23

Hogyan iktasd ki az ellenséged?

avagy, a gyilkos narancs:


Lassan két éve, hogy egy kedves úrnak köszönhetően van internetes stickem itt Erdélyben az Orange szolgáltatónál. Az ő nevén van, de amikor átlépek a határon, bejelentkezem, és feltölti a telefonom és a sticket is. (Lévén, hogy sokat dolgozom a neten, a legnagyobb tarifával.)
Már az első pillanattól az idegeimre ment, mert 5 percenként ledob, ki kell húzni, újra felmenni, ledob, kihúz, újra fel.... mit mondjak: idegőrlő.
Addig siránkoztam, míg bementünk a szolgáltatóhoz, és elvették, hogy - most figyelj! - Marosvásárhelyről elvigyék Bukarestbe a szervizbe. ?????? Marosvásárhely nagy város, a vonzáskörzetéről nem is beszélve. Miért nincs helyben egy parányi szerviz?
Mindegy. Elvették a fekete-sárga stickemet, és kaptam egy fehéret addig. Az remekül dolgozott, ahogy kell neki. Mindegy volt, hogy Marosvásárhelyen, Domokoson vagy Székelyudvarhelyen használtam. Hazafelé vissza kellett cserélni. Azt mondták, most már jó az enyém. Kérdeztem, nem maradhatna a fehér, hiszen az is jó. Nem, mert az csak előfizetésre van. Tehát ők is tudják, hogy nem azonos a tudása. Mindegy. Kicseréltük. Én aznap már onnan haza is utaztam.
Következő hónapban ugyanúgy nem működött, ahogy eddig. És ez ment hónapokon át.
Mondanom sem kell, hogy a T-mobilos azonnal feláll, de hát az pokolian drága lenne.
Így teltek a hónapok. Sok - sok módszerem van a magam lenyugtatására, a középre kerülésre, alkalmazom is őket, de szerintem napokat vett már el az életemből ez a stressz.
 
 
Mivel most már egyáltalán nem csinál semmit, tegnap elegem lett és bementem a szaküzletbe. Kipróbálták a saját gépükön is, de persze semmi. Az ember elismerte, hogy hibás a stick. Kérte a garancia levelet. Én Székelyudvarhelyen vagyok, csak szombaton megyek Marosvásárhelyre, ahol a levél van. Akkor nem tud segíteni. Mi van? Ott az orra előtt a számítógép. Abban minden adat benne van.

Nem, neki PAPÍR kell. Minek? Mert azt mellékelnie kell és azzal tudja elküldeni Bukarestbe. Jézusom! Egész hatalmas Romániában egyetlen szerencsétlen szervize van az Orange szolgáltatónak. Ez siralmas! És akkor is ott a számítógép. Az EZÉRT van. Jó, hogy nem galambpostával küldjük el az okmányt.
Valaki magyarázza már el nekik, hogy mire jó a számítógép!!!! Kezdtem úgy érezni, mintha lementem volna a térképről, vagy valami ostoba bolygóra kerültem volna.
Ha otthon valami műszaki gondom volt a telefonnal vagy a laptoppal, bementem BÁRMELYIK T-mobile üzletbe, ahol van szerviz, és nem kértek semmi papírt, hiszen a monitoron mindent látott.
Itt köszönöm meg a T-com minden szolgáltatását! Ilyenkor tudja meg az ember, milyen jó dolga van otthon. :-)
Az Orange szakemberei tanácsot kérhetnének, hogy mire jó a számítógépes hálózat, hogy nem csak Bukarestben kéne szerviznek működnie. Hogy ne adjanak el hasznavehetetlen terméket, vagy ha már megesett, akkor orvosolják rendesen a problémát.
Tehát, ha valakit ki akarsz készíteni, vásárolj neki Orange internetes sticket. Biztos lehetsz abban, hogy infarktust kap, de legalábbis diliházba kerül idővel. És ezért a rendőrség nem tud elkapni. Te csak ajándékot vettél valakinek.
.
UI: Azért a karma persze működik, azt nem kerülheted ki. Ha jobban meggondolom, inkább ne tedd!!!! Kerüld el messze az Orange feliratot, ha meglátod. Jobb a béke és az egészséged!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése