2012-11-18

X Faktor


Engem is érnek meglepetések. Az első válogatást még néztem sok éve, de elképesztett, hogy énekelni egyáltalán nem képes emberek kiállnak és leégetik magukat. Önkritika semmi. Én is imádok énekelni, de ezt akkor teszem, mikor kocsiban ülök egyedül. Nem sokkolok vele senkit. Az őrangyalom csak a szöveget érti és a boldogságom érzi, szerencsére nincs füle, így nem fáj neki.
Szóval soha nem nézem ezeket a műsorokat, drága nekem a napi 24 óra, és értékesebben szeretem eltölteni.
Tegnap este a kislányok altatása miatt megálltam a szobában, és akarva - akaratlan néztem az adást, kb. a felétől.
A két erdélyi lány jó volt, a Gergő zseniális.
 
 
 
Viszont elképedtem, hogy a Zámbó gyerek mit keres a műsorban? Hogy jutott el ez első 7-be??????
Gergő emberileg is szimpatikus, aki megkönnyezi a versenytársa kiesését, erős jellem. Viszont, mikor Krisztián nekiesett a saját mentorának, eszembe jutott az apja, na, ezt az erőszakos, bunkó viselkedést örökölte az apjától, nem a hangját. Eszembe jutott, hányszor láttam Editet a piacon kékre-zöldre verve. Sajnos túl sokat tudok a színfalak mögötti életről. Nekem nem férfi, aki veri a nőket. Az sem érdekelt, hogyan érdekel. Nekem az öreg Zámbó egy züllött életű, erőszakos "puhapöcs" volt. (Csernus után szabadon). Azt vártam, hogy Krisztián meg is üti a mentorát? Aki egyébként szakmailag megkérdőjelezhetetlen, szemben vele, aki szánalmasan énekel.
A nagy sokk akkor ért, mikor nem ő esett ki a "nézők szavazatai" alapján?! Tényleg a 3 lánynak kellett kiesni vele ellentétben? Emberek! Ez a fiú rémes, nem szabad erőltetni. Biztos tud valamit, abban kéne fejlődnie, de nem a színpadon. Sok-sok pofont fog kapni az élettől, ha nem a helyére kerül. Ezzel az apja rajongói nem segítik őt.
De hát mi "magyarok" (legalábbis egy része) mindig hülyén szavazunk. (Ld. Orbán). Nem a tényleges teljesítményt értékelik, hanem idétlen szempontok, zsigeri döntések születnek. ami persze sok szenvedést okoz később. Úgy látom, sokan képtelenek felnőtt módjára értékelni, viselkedni, dönteni.
Ezért aztán úgy döntöttem, továbbra sem fogom nézni az ilyen műsorokat, mert csak fáj, amit látok. Inkább mással töltöm majd az időt. Aztán, aki tényleg jó, és megjelennek a számai, majd azokat hallgatom.

2 megjegyzés:

  1. Tökéletesen egyetértek veled.Már én sem nézem a műsort, csak belehallgatok a számokba.Gergő nagyon jó, istenadta tehetség, a Zámbó fiú szégyen, erőszakos, alamuszi, eljátssza a kisfiút és nem tud énekelni. Szégyen a műsorra és valahol a mentorára is, hogy ehhez adja a nevét :( Több oldalon vitáznak már erről, hogy vajon meg is akarják vele nyeretni a műsort? Szégyen. Üdv: Andi

    VálaszTörlés
  2. ..sajnos ez az egész nem a tehetségről, hanem a pénzről szól. És sokan szerették a Jimmyt, mint énekest. Az Ő emlékére nyomják az sms-eket, nosztalgiából. És ezt az rtl nagyon is tudja. Eért juttatják tovább a "szavazatok alapján". Kell nekik a pénz és ha ezt egy tehetségtelen ember hozza, akkor maradnia kell még egy kicsit...

    VálaszTörlés