2012-12-31

Kreatív karácsony

 
Egy kedves erdélyi tanítványom az édesanyjának karácsonyi ajándékként számmisztikai elemzést készítettet. 25-én jöttek érte, négyen. Jó érzés volt ilyen szeretetteli, összetartó családot látni. Köszönöm nekik a hasznosan töltött, élvezetes órákat.
26-án Kristóftól új szimbólumot kaptunk. Számomra ez a pont volt az egész évi eseménysor végére. Hálásan köszönöm, és tudom, sokunknak és sokat fog segíteni jövőre ez az új alkalmazás.
 

27-én Viki megérkezett a gyerekekkel. Azóta családi napok vannak, rengeteg nevetéssel, nagy beszélgetésekkel. Szó szerint, mert előző éjjel hajnalig, 05:15-ig beszélgettünk mi lányok, hármasban.
28-án pedig hála néhány tündérnek, Reiki beavatást tartottam. A felnőtteken kívül két kicsi gyerkőc is részt vett rajta. Az összes módszer közül talán a beavatást szeretem a legjobban, így nekem remek élményekkel zárul az év.
Ráadásként Gyuri jött értünk - Zsófi is jött velünk - és még arra is figyelt, hogy parányi kerülővel láthassam a MAFILM Fóti telepét. Na, ez sajnos szívszorító látvány volt. Mennyire másként emlékeztem rá még a fénykorából. Dehát a TEREMT - FENNTART - LEBONT alól nincs kivétel.
Tegnap a Skypen megcsodálhattuk Ancsa kisfiát is.
Szóval minden pillanat be van osztva, de hamarosan ismét írogatok a blogra.
 
 
Már sorban jelentkeznek be a 2013-as húzásokra. Kb. 20 féle orákulumból szoktunk húzni év elején arra, mi várható a következő évre... és persze mindig be is jönnek az energiák.
 

4 megjegyzés:

  1. Nekünk te adtad a legnagyobb ajándékot! És ez még csak az út eleje ;)

    VálaszTörlés
  2. Nekünk Te adtad a legnagyobb ajándékot.

    VálaszTörlés
  3. Nekünk Te adtad a legnagyobb ajándékot.

    VálaszTörlés
  4. Örülök, ha így érzitek. Nekem szárnyalós volt az élmény. :-)Csodásak a gyerkőcök.

    VálaszTörlés