2012-12-21

Megható élmények

 
 
Tegnap elvittem Nusit vásárolni. Megvártam kint a kocsiban, és közben egy remek adást hallgattam meg a fiatalok tüntetéséről, a demokráciáért folytatott küzdelmükről. Reménykedő szívvel hallgattam a műsort. Így volt jó, mert ha lett volna pénzem vásárolni, lemaradok a beszélgetésről.
Aztán jelentkezett egy drága régi tanítványom, meglátogatott finomságokkal, és nagyon jót beszélgettünk. Este egy másik angyal jött és sok mindent hozott magával. :-)
Ma le kellett mennem festékpatront venni az utolsó filléreken, és visszafelé rutinból megnéztem a postaládát. Nem tudom, ki tette bele a meglepetést, nagyon hálás szívvel köszönöm neki.
Most leveleztem le egy másik angyallal, hogy holnap elhozok tőlük gyerekholmikat az unokámnak. Neki is hálás köszönetem.
Készítettem egy karácsonyi pps anyagot, és sorban jönnek vissza a megható levelek.
 
 
Döbbenetes ez a sok kedvesség és szeretet. Én is nagyon szeretlek Benneteket! Boldog vagyok, hogy ilyen EMBEREK a barátaim.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése