2013-01-13

Csodás négyes

 
Tegnap reggel Reiki 2-es beavatást tartottam 3 csodás embernek. Sokat segítettek nekem, és most parányit viszonozhattam. Szárnyalós volt a nap, néztem őket a gyakorlás közben, és majd kiugrott a szívem a helyéből, hogy ilyen embereket tudok magam mellett. Ők is mindig és mindenhol belevetik magukat a dolgokba, és segítenek mindenkinek, akinek csak tudnak. Mindegyikük egy - egy csoda! :-) Boldog és hálás vagyok ezért. Köszönöm. Köszönöm, köszönöm.
A nagy hajtásban még kenyérért sem tudtam lemenni előtte, napok óta nem voltam boltban. Tejberizst ettünk délben, de jól bírtuk.
Sorban mentek el, az utolsó drágaság éjjel kettő után indult haza. Észre sem vettük, hogy elment az idő.
Vele volt egy felkavaró beszélgetésem, erről szól a következő írás. Egész nap ezen gondolkoztam, meditáltam, kértem tanítást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése