2013-01-21

Energia örvénylés


Már pénteken is éjjelig pörögtem. Hála Gyurinak és testvérének, hajnalban eljutott a kocsim a szervizbe. Otthagytuk, majd remek beszélgetésben volt részem valakivel. Délután visszamentünk a kocsiért, és aztán Rékával tanultunk. Este későn még lementem végre kenyeret venni, már kifogyott minden itthon. Majdnem két hete nem voltam boltban. :-)
Szombaton jött a további emelkedés. Délelőtt kezelés, majd délben érkezett Tibi és éjszakába nyúló eseménysor következett. Beszélgettünk, ettünk, tanultunk, elkezdtünk egy oldást. És a hatalmas meglepetés: kaptam egy projektort. Mióta álmodoztam erről! :-) A kívánság - falon is szerepel a fotója. Na, most aztán még jobb előadásokat lehet majd tartani! Szédületes öröm volt! Köszönet érte! (Csodás angyalok vesznek körül.) 


Vasárnap már hajnalban a gép előtt ültem, és elkezdtem anyagokat gyártani a kivetítőre. Reggeltől reiki 1-es beavatást tartottam. Aztán még átmásoltunk sok anyagot, ismét késő estig ültem az asztalnál. 


Ma reggel már örvénylik minden. Mosógép dolgozik, pakolok a holnap hajnali indulásra, végre elérkezett a pillanat: megyek Erdélybe. Közben nyomtatok, fóliázok, főzöm a tésztát, teregetek, telefonálok, leveleket írok, szedem össze a kért dolgokat. A háttérben megy a tévé, hogy letörölhessek filmeket, legyen hely a 2 heti műsorra. Magam is beleszédülök a rohangálásba. Le is kell mennem befizetni pár dolgot, és elkezdem lecipelni a csomagok egy részét. Izgalom, élvezet. :-D
Remélem, működni fog az internet kint, időnként biztosan. 
A fényképezőgépet Zsófinak adtam, de a telefonnal készítek majd képeket. 

Közben szerveződni látszik egy új cranio sacrális hétvége februárban. Március 9-én Reiki 2-es beavatás. Érdeklődőket várom szeretettel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése