Magamról

Saját fotó

Éber tudatossággal figyelem a jeleket. Írom a blogom és a naplóm évek óta és rengeteg fotót készítek.Hat unokám sok derűt hoz a mindennapokba. Hálás köszönet érte a lányaimnak és a vejeimnek is. Persze sok hála a betegeimnek és tanítványaimnak is a rendkívüli pillanatokért. 

2013. január 17., csütörtök

Újabb önmeghaladás

Nem szoktam vele dicsekedni, de paráztam az áramtól. Részben, mert kb. 20 éves koromban megrázott, aztán egy forgatáson az elektromos ügyeletes férfi szeme kifolyt valami rossz mozdulattól. A lakásomban a legtöbb dug-aljzat zizeg, ezért tele vagyok hosszabbítókkal. :-) 
Mechanikai dolgok szerelésétől nem félek, a repülőt is hamarabb tanultuk meg szerelni, mint hogy a levegőbe emelkedtünk volna. De a vitorlázógépben nincs áram. :-D
.
Gyuri este kihozott egy töltőt, és feltette rá az aksit. Alaposan elmagyarázta, hogyan vegyem le, és hogyan szereljem ma vissza. Ő nem tudott a fóbiámról. Gondoltam, remek alkalom a fejlődésre. Megbízom benne, figyeltem. Ma reggel tökéletesen le is vettem a töltőről, visszacsavartam a csavarni valókat,  lementem és beszereltem. Túléltem, nem félek. Ez is megvolt! Köszönet a remek tanítómnak is! :-) 
.
Persze Ő már este mondta, hogy ez önindító hiba. Nem is indul a drága. Értem, hogy idővel a szénkefe elkopik, de akkor is van üzenete. Miért épp most? 
Tudom is. Már a hét közepe van, és még mindig nem tudom, indulok-e hétfőn Erdélybe vagy sem? Ahogy én nem tudom, a kocsi sem indul. De hát ez pénzfüggő. Egész héten nem volt bevételem, és nem is várható. De ha nem megyek ki, bevétel  sincs. Körbe ért a kör. :-) Nem a szándékommal van gond, én már most indulnék. Várnak is sokan szeretettel. 
Most van az a varázsgyakorlat, hogy nem tudom a megoldást, de köszönet az Égieknek, hogy megoldják helyettem. 
(Nem igazán szeretem ezt a hozzáállást, tőlem ez idegen. Szeretem uralni a helyzetet, megszervezni előre, stb. De most az Ősbizalom gyakorlata van.) 
Zavar az is, hogy másoknak nem tudok mit mondani, mikor hol leszek. Akiket érint üzenem: amint kialakul megtudjátok. Bocsánat.