Magamról

Saját fotó

Éber tudatossággal figyelem a jeleket. Írom a blogom és a naplóm évek óta és rengeteg fotót készítek.Hat unokám sok derűt hoz a mindennapokba. Hálás köszönet érte a lányaimnak és a vejeimnek is. Persze sok hála a betegeimnek és tanítványaimnak is a rendkívüli pillanatokért. 

2013. február 8., péntek

Na jó, belátom, valami nem stimmel...


Fura éjszaka van mögöttem, de kezdem az elején. Tegnap délelőtt Lonci lelkesedett nálam, aztán Tibi váltotta fel délben, itt is volt késő estig. Már a múlt alkalommal meglepett egy projektorral, aminek kimondhatatlanul örültem, mert még nívósabb lehet az oktatás. 
Tegnap egy remek fényképezőgépet hozott nekem. 


Nálunk a fotózás családi, tradicionális "betegség". :-) Már kicsi koromban szisztematikusan végigjártuk Apuval az egész országot, feltérképezte, melyik faluban, városban mi lehet forgatási helyszín. Közben tanultam fényképezni. Aztán otthon jött a java. Előhívás, nagyítás a sötét fürdőszobában. Gyerekként maga volt a csoda, ahogy a folyadékban a fehér papíron megjelent a kép, amit készítettem. Lehetett játszani azzal, hogy csak halvány képet akarsz, vagy éles kontrasztot. A kép komponálása is izgalmas tevékenység. Mit hagysz le róla, mit emelsz ki? 

Manapság a digitális képeknél remek programok vannak erre. Apu mennyire élvezné ezt a technikát! 

Aztán Viki vitte tovább a családi tradíciót. 16 évesen már kiállították a képeit. És most Zsófi folytatja a sort. Ez remek érzés! Valami maradt Apuból....

Tibi késő este hazament, én ráröppentem a gépre és a leírásra. Ismerkedem a masinával. Aztán válaszoltam pár levélre, és gondoltam, az ágyban még olvasom a használati utasítást. Úgy telt el az éjszaka, hogy elolvastam egy funkciót, belealudtam, felébredtem, folytattam az ismerkedést, belealudtam, olvastam, bóbiskoltam, olvastam és próbálkoztam. 
Hajnalban inkább már felkeltem. :-)

Rá kellett jönnöm, valami nem stimmel. Soha nem izgatott fel a divat, a smink, a kenceficék. Annál jobban a repülés, az autóvezetés, a fotózás, a számítástechnika. Ezek hoznak lázba. Nem a szokásos női tevékenységek. Bezzeg Anyu korcsolya- és táncbajnokságokat nyert, de az tőlem fényévekre áll. Ez van, én élvezem. :-)