2013-03-11

Válaszok a kérdéseitekre


Nagyon sok érdeklődést kapok ( ez megható ), ezért itt és most egyben válaszolok.
Érzem a Törődést, a Gondviselést. Most emeltszintű feladatokat oldok meg sok segítséggel: leginkább elengedési - elfogadási leckék. Egyszerre a kocsi és a lakás. Inkább kezelek / tanítok éjjel - nappal, csak ne kelljen hivatalos papírokkal foglalkozni. De hát most kénytelen vagyok.
2007 tavaszán vettem a kocsit, 29.000.- forinttal indulva, most már 70.000.- - 85.000.- között van a havi törlesztés. Akkor az ára 2.700.000.- volt, és még hátra van 2.900.000.-
 
Ha már lúd, legyen kövér. Aktuálissá vált a lakás ügye is. Bak Nappal fura érzés nem tudni, hol alszom egy hónap múlva.
 
De közben Angyalok érkeznek és döbbenten nézem a helyzet alakulását. Sajnos a szerdai erdélyi utazást le kell mondanom, ma hívnak, hogy mikor szállítják el a kocsit. Ez azért is izgalmas, mert ezzel a bevétel is ugrott a következő 2 hétre, és a tavaszi szünetben Viki jön a három gyerekkel. Valamit csak eszünk majd. Fájó érzés, hogy nem tudok nekik többet segíteni. Nem a legélvezetesebb időszak ez, nem tagadom.
 

Szombaton már hajnalban keltem, kaptam gyönyörűt nőnapra. :-) Remek Reiki beavatással ment el a nap nagy része. Aztán a lányok elmentek, és az urakkal még tanultunk és beszélgettünk. Aztán még egy reiki - cranio kezelést is adhattam. Imádom csinálni. 01:25-kor maradtam magamra. :-) Szép és hosszú nap volt.
A vasárnapom szimbológia pps készítésével telt és a hivatalos papírok rendezésével. Szóval pihenés nincs, teszem a dolgom és élvezem.
 
Minden kedves erdélyi lélektől elnézést kérek, amiért most nem jutok ki, de bízom benne, hogy majd csak megoldódik és újra élvezhetjük egymás társaságát.
 
Most hamarosan számmisztikát tanítok. És ismét csak köszönöm a sok megható érdeklődést. Drágák vagytok!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése