2013-04-11

Aktuális energia helyzetek



Veres Kriszta írta a blogján, és mivel én is tapasztalom, gondolom megosztom Veletek ezeket a sorokat:

Az éjjel nem túl sokat aludtam, mert folyton felébredtem a fejemben kavargó gondolatok zajára. És a gondolatok nem olyanok voltak, amiknek szívesen adom oda a figyelmemet, de erősen tartották magukat.
Ezért az éjjel nagy részét azzal töltöttem, hogy a figyelmem irányítását gyakoroltam. Sokat sétáltam a lakásban és közben tudatosan lélegeztem. A lélegzet az egyik legerőteljesebb és egyszerűbb figyelem fókuszáló gyakorlat. És persze mindig kéznél van, úgy, ahogy a testünk is. A mozgás és a lélegzet együtt még hatásosabb, mert a testet mozgatása is leköti a figyelmedet - nem tudsz egyszerre odafigyeléssel mozogni és gondolkozni -, illetve a mozgással utat nyitsz a lélegzet által elindított energia-kicserélődésnek és áramlásnak.
Sokat írtam mostanában a megpihenésről. Az elmúlt néhány napban tapasztalhattad azt, hogy ez bizonyos területeken már könnyen megy, de tapasztalhattad azt is, hogy van egy bizonyos terület, amellyel kapcsolatban olyan gondolati és érzelmi aktivitást tapasztalsz, amely ellehetetleníti a megpihenést.

Az élet-terület, ahol ezt tapasztalod az a terület, amelyhez ezen életed sors-feladatai is kapcsolódnak. Itt vannak a megoldandó dolgaid, de itt van számodra a nagy sors-fordítás lehetősége is. És az, hogy ennyire nehezen hagy pihenni ez a terület arra utal, hogy most egy olyan ponthoz érkeztél, ahol jelentőset léphetsz ezen a területen, és életed egészében. Szívem mélyének áldását küldöm neked ehhez.

Köszönjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése