2013-04-23

Eötvös gimnázium - séta

 
Életem 4 boldog évének helyszíne ez a gimnázium.
 

 
Nagyon régi intézmény ez.
 
 
Kapu átlépése a múltba...
 
 
Itt már a torkomban dobogott a szívem.
 

Eötvös Józsefre emlékezés
 

Szilágyi István emléktábla.
 
 
A jól ismert folyosó, ezernyi emlékkel.
 
 
Tanárok az én időmből.
 

A saját tablóm nem találtam, de az első férjem képét igen.
 
 
Lássuk be, az udvar nem túl nagy.
 

A lépcsőház csupa emlékhely.
 
 
A hősi halottak emlékére.
 

Sajnálattal láttam, hogy Jobbágy Károly is elment már.
Engem nem tanított, de a remek könyvtárat Ő vezette,
 

 
Rengeteg iskolatársam jutott eszembe.
Olyan is, akit én kísértem át a másvilágba.
Akkor nem gondoltuk volna, hogy ez meg fog történni.
 
 
Még a kilincs is mestermű. 
 

Eszembe jutott a lőtér.
De már a lejárat is be van falazva.
 
 
A szemközti épület,
amit más - más teremből különböző szögben láttunk.
Sok év múlna itt tanultuk először a Touch for Health anyagát.
Felkavaró séta volt ez, nem tagadom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése