2013-04-22

Keddi séta


Előző héten volt Kristóffal egy találkozó, és ott összefutottam Hubával, a világ egyik legjobb fogorvosával. :-) Megbeszéltük, hogy kedden elmegyek hozzá. Sajnos kiderült, már menthetetlenek a fogaim, húzások következnek csütörtökön. Így korán, már délben végeztem, de kocsim már nincs, hazamenni meg nem volt értelme, jegyeket pazarolni. Viszont csak 5-kor kellett egy megbeszélés miatt a Blahánál lennem. 5 órát el kell tölteni. A laptopom otthon hagytam, beülni nem valahová nem volt pénzem. Marad a séta.
 

Sebaj, ez ifjúságom boldog színhelye, az Eötvösbe jártam gimnáziumba. Mostanában nem jártam erre, sokkoló volt a látvány. Lepusztult állapotban, üresen a volt Úttörő áruház.
 
 
Nekem más kép élt az emlékeimben. Valami ilyesmi.
 

Kossuth Lajos utca és Szép utca sarok. Ezek a kis szépségek csak a gyaloglásnál tűnnek fel. Már, ha valaki nem csak a cipője orrát figyeli. :-)
 
 

Gondoltam egyet, és bementem a suliba, ebből külön cikk lesz, a mostani után.


Kifelé azt az utat választottam, ahogy annak idején haza indultam. Szemben egy átjáró ház, ami a 6-os busz megállójához vitt.
 
 
Az átjáróház mindig is tetszett, de az állapota csak romlott. Én 1971-1975 között jártam itt napi szinten, de azóta sem festették vagy gondozták.
 

Annyira fájdalmas, hogy gyönyörű épületeket hagynak lepusztulni.


Érdekes, hogy fából vannak a kockák, amiken járunk. És milyen jól bírják az időt!


Építészetileg csodás ez a belső tér! Egyszerűen jó a szemnek a látvány!
 
 
Képzeljétek el, milyen szép lehetett ez fénykorában!
 
 
Kiérve innen indult a 6-os busz és vitt haza az Üllői úton a Leonardo utcába.
 
 
Elindultam a Rákóczi út felé.
 

Itt lehetett mindig látni a pontos időt. Innen indultunk az 1-es busszal a Széchenyi fürdőbe hajnalonként, a suli előtt. Lépcsőzetes munkakezdés miatt csak 9-kor kezdődött a tanítás. :-)
 

Apró szépségek, ha a tekintetünket megemeljük.


Na, ennek viszont örültem. Ilyen, amikor megőrizzük az értéket és szépséget.


Szemben megint egy üres bolt, ha jól emlékszem, könyváruház volt hajdanán. Elszomorító látni.
 
 
Szerencsére az Uránia épülete is rendben van.
 
 
Rókus templom. Állagra ez is rendben. Messziről.
 

Sajnos a kapu fölött ez a dombormű ontja a negatív energiáját. "Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel!" Tesztelhető a lekapcsoló energia. A testtartás üzenete...
 
 
Mennyire más egy ilyen testtartású nőre nézni! És elvileg mindkettő gyógyít. Én az előzőről nem hiszem el.
 
Akkor most következik egy külön anyag az Eötvösről. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése