2013-06-28

7. nap a Varázsgyakorlatból




Hálás vagyok, hogy levélben is tudtam segíteni este Mariannak. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok a technikának, hogy legalább láthattam este Nimródot és Vikit a távolság ellenére. Hiányzunk egymásnak. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma eljutok egy remek tanfolyamra, és ismét tanulhatok Éshától. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Tibinek, hogy ő is eljön és együtt fogunk tanulni. Jobb, mint egyedül, mert később majd meg tudjuk beszélni a hallottakat. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy még mindig nincs kánikula, mert ilyenkor jobban fog az agyam, jobban érzem magam. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok azoknak az emberek, akik szintén sokat dolgoznak a reinkarnációval. Most épp egy orvos könyvét olvasom, aki rengeteg embert hipnotizált vissza a korábbi életeikbe, illetve a köztes létbe. Jó, mert lassan mindenki felfogja, hogy működik az Univerzum, és feloszlik az egyház népbutítása. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy átléptünk a sötét Halakból a Vízöntő korba. Jó, hogy napról – napra egyre tisztábban látni az igazságokat, még akkor is, ha most a komfortzónánknak nem könnyű. J Az átállás mindig nehéz, már nem a régi, de még nem alakult ki teljesen az új. De mindenki, aki testben van most itt, itt akart lenni az átalakulásnál. Köszönöm, hogy ebben én is részt veszek. Köszönöm. Köszönöm.
Köszönöm magamnak, hogy felvállaltam ezt a nem könnyű feladatot, és hogy aktívan hozom a fényt a fejekbe. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy az emberekkel való foglalkozást vállaltam, bár néha úgy érzem, könnyebb lenne növényekkel vagy állatokkal foglalkozni. J De ha sikert érek el, az csodás. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ekkora REND van az Univerzumban. És örülök, hogy felismerem a szabályokat. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

A mai részfeladat:

Ijesztően nincs pénzem, mert alig van fizetős beteg vagy tanítvány. Sokat dolgozom, de ingyen. Pénzre van szükségem. A kocsit elvitte a bank, és lassan kifogy itthonról minden.
Hálás vagyok azért, hogy mindennek ellenére még van fedél a fejem felett. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy vannak körülöttem olyan emberek, akik segítenek, ahogy én meg másoknak. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy sok segítséget kapok, bár még mindig nehéz elfogadni. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ez a helyzet sokat tanít a túlélésről. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a szorongató helyzet ellenére sem adom fel az elveimet, és folytatom a munkámat. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy sok szeretetet kapok, és ezek erőt adnak a folytatáshoz, mikor már kezdenék belefáradni. Mindig épp jókor történik valami. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy megtapasztalhatom a Gondviselést. Tényleg elképesztő helyzetek alakulnak ki. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy eddig sikerült nem feladnom, és ezzel példát mutatok sok sorstársamnak. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy bevonzottam Kellemen Monika Ésha személyében egy segítő angyalt. Sokat tanulok tőle. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy felismerteti velem, hogy én okoztam a helyzetem, és így én tudok ezen változtatni. Most ezen dolgozom. Köszönöm neki is és magamnak is. Köszönöm.
Köszönöm, köszönöm, köszönöm, hogy a dolgok a legjobb módon oldódnak meg.

Most öltözöm és indulok tanulni. Majd mesélek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése