2013-06-22

Felhőatlasz

 
Sajnos csak ma jutottam a Felhőatlasz című filmhez. Rékának köszönhetem az élményt, mert tőle kaptam meg a filmet. Amint elment azonnal nekiültem. 164 perc.
 

Remekül bemutatja a reinkarnációt, a karma törvényeit. Azt, hogy bizonyos helyzetek, személyek, zene ismerősnek tűnhet, mert korábban már volt dolgunk vele.


Mivel 23 éve dolgozom reinkarnációs élményekkel és módszerekkel, nekem nem volt benne új, de nagyon örülök a filmnek, mert segíthet a tanításban és a megértésben.
 
 
Nem mondom, hogy könnyű film, de akit érdekel a téma, szívből ajánlom. Ritka az a film, ami nálam nem a háttérben megy, hanem leülök a tévé elé és megnézem úgy, hogy közben nem dolgozom a gépen. :-)
 
Hálás köszönetem Rékának az élményért és persze a film készítőinek és szereplőinek is.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése