2013-06-15

Nem vesztem el


Megható a sok érdeklődés. Hálás köszönetem. :-) Nincs nagy baj, csak begyorsult minden.
Részben szinte naponta járok fogászatra. Sok felismerést hoz az egész. Nem szoktam hozzá a fizikai tünetekhez, nem szokott bajom lenni. 56 évesen elmondhatom, hogy 2 x 5 napot voltam betegállományban, amíg megszültem a lányaimat. Most tudatosan látom a fejemben lezajló változást a pénzzel kapcsolatban, és hozzá kapok egy új fogsort, a jogos juss kiharapásához és a dolgok megrágásához. Nem tagadom, kemény fájdalmakkal is jár, de élvezem látni az összefüggést. Megerősít abban, amit eddig tanultam és tanítottam a fizikai tünetek mögött álló gondolati vagy érzelmi problémákkal kapcsolatban. Lassan a végére jutok már.
 
 
Közben remek emberekkel ismerkedtem meg a hét különböző napjain, élvezetes volt velük megosztani, amit tudok. Jártam Solymáron is.
 
Ismét, már harmadszor részt vettem egy pénzzel kapcsolatos tanfolyamon. Éshától élvezetes tanulni. Boldogan várom a 28-i új tanfolyamot már. Boldog vagyok, hogy találtam egy olyan személyt, akitől élvezettel tudok tanulni. :-)
 
Loncinak remek perceket szereztem. A lánya Amerikában van 2 hete, és csak pár percet szoktak váltani telefonon. Írtam sms-t Vicának, bejelentkezett a Skypen, és Lonci egész izgalomba jött, hogy látja a távolban lévő lányát. Hála az internetnek. :-) Tudom mit él meg, hiszen nekem is sokat jelent, hogy Ancsáékat így láthatom. Farist élőben csak augusztusban fogok magamhoz ölelni. De legalább a laptopon keresztül már "ismerem". Ma Nimróddal is így "találkoztam". Már köszön. :-)
 
Egy lelkes tündérnek cranio fogásokat tanítottam, ma a párja és a kislánya is elkísérte. Jó látni boldog családot is. A férje is szakmabeli, és átvettük a betegségek hátterét. Remekül éreztük magunkat. Jó olyan emberrel foglalkozni, akinek ragyog a szeme a tanulástól. :-) Huba szerencsés ember, hogy ilyen asszisztense van. Persze ő is különleges fogorvos, és a vonzás törvénye működik. Remek emberekkel találkozom.
 
Múlt hétvégén megint kaptam egy tesztet az élettől, de megoldottam azt is. Továbbra is megállom, hogy nem süllyedek le mások alacsony szintjére. Azonnal kaptam is segítséget mástól. REND van.
 
Holnap a László kórházba megyek. A sors érdekes játéka, hogy számomra két fontos és szeretett személy is leukémia - feladatot kapott. Egymás után látogatom meg őket.
 
Betti próbált velem többször is beszélni telefonon, de még erre sem volt időm. Pedig rettentően érdekel, amit el akar mesélni, repked az élményektől. Kitartás, az is össze fog jönni. :-) 
Lonci is éjjel fél egykor ment el. Észre sem vettük, hogy elment az idő. 3-4 órát alszom. De mások is, hozzám hasonlóan pörögnek. Nem tudunk találkozni szombatonként, ahogy eddig. Hiányzik a megszokott szombati program, de majd folytatjuk azt is.
 
Szóval visz a lendület. Már látom, hogy nem jutok ki Erdélybe, sajnos. A kocsi nem akar összejönni. Nagyon sajnálom, mert született még egy legényke is. Őket is Skypen láthattam. Nagyon hiányoznak. Sokaknak szüksége lenne a segítségemre. De most sajnos ez van. Ide vagyok kötve. Nehéz ez, mert pokolian hiányoznak a szeretett emberek, a sok vezetés és fotózás... Most azt teszem, amire most van lehetőség. Itt és Most.
Törekedni fogok a sűrűbb írásra. :-) Annál is inkább, mert megint felmerült, hogy írnom kéne könyvet is. :-)
Hálás köszönetem Mindenkinek, akikkel a héten kapcsolatba kerültem. Remek hetet szereztetek. Oti megint (mint mindig) szépet alkotott. :-)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése