2013-06-25

Varázsgyakorlat beszámoló


Ma indul a 4. napom. Élvezem.

Reggelente írom a 10 dolgot, amiért hálás vagyok:


Hálás vagyok, hogy még mindig ebben a lakásban élhetek. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Hubának, hogy rendbe hozta a fogaimat, és tudok nevetni. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy újra elvégezhetem ezt a gyakorlatot. Az első remekül sikerült. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy még mindig van mit ennem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a testem jól működik, és nincs egészségügyi panaszom. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a mostani gyakorlatot Vikivel együtt csinálhatom. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy augusztusban végre ismét együtt lesz a családom egy kis időre. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy csodás lányaim és unokáim vannak. Sőt, Rafik személyében még egy mesébe illő vejem is van. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy János és Zsuzsa szerető nagyszülei Nimródnak. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok azért is, hogy Ancsa és az anyósa nagyon jó viszonyban vannak és szeretik egymást, ahogy én is Rafikot. Jó érzés békében és szeretetben élni. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Rékának és a film készítőinek a Felhőatlaszért. Még most is dolgozik bennem a film. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok Rékának, hogy taníthattam tegnap ismét asztrológiát. Nagyon örülök, hogy azt teszem, amit szeretek csinálni. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma Erikának és Sanyinak hasznos dolgokat fogok tanítani. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma már picivel hűvösebb lesz, mint tegnap. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy gondozni tudom a virágaimat, és jól érzik magukat nálam. Köszönöm. Köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy van számítógépem, amin most is tudok dolgozni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy létezik az internet, aminek segítségével megoszthatom a gondolataimat másokkal, és kapcsolatokat tudok fenntartani.  Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok,  hogy Tibi adott olyan technikai dolgokat, amikkel sokkal jobban tudok tanítani. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a fényképezőgépével remek fotókat tudok készíteni, mert imádok fotózni. Köszönöm Tibinek. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Gyurinak is a sok segítségért. Jó érzés, hogy ilyen emberek vesznek körül.  Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy jó ideje tudom követni Dr. Phil sorozatát. Ha nem is minden mondatával értek egyet, de nagyon sokat lehet tőle tanulni, és jó az is, hogy ilyen emberek vannak a Földön. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Győzőnek, hogy általa eljutottam Ésha előadásaira. Köszönöm. Köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Ésha személyében hiteles tanárra akadtam. Öröm tanulni tőle. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Kristóf tanítványa lettem. Ő egy igazi, tiszta forrás a feleségével együtt. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Kisfaludy Gyurival a legjobb időszakában kerültem kapcsolatba és nagyon sok jó dolgot és szemléletet tanulhattam tőle. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, Laár András szintén fénykorában itt tanított minket éveken át. Csodás időszak volt. Köszönöm. Köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Erzsébet néni volt 4 évig az osztályfőnököm, és rengeteg hasznos, alapvető dologra megtanított az iskolai anyagon kívül. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy személyesen Richard M. Royster volt a cranio tanárom. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Kenneth Kosha által jutottam először az előző életeim vizsgálatába. Köszönöm. Köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a szüleim megszámlálhatatlanul sok dologra megtanítottak, amik a mai napig hatnak rám. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Tibinek, hogy tegnap este hozott bérletet, és ma el tudok menni a kórházba Csabához és Andihoz, és most délelőtt Icához. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy lehűlt az idő, és ezt sokkal jobban élvezem. Köszönöm, köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a Dr. Phil műsorból ma is tanulhatok. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy gyönyörűek a növényeim az erkélyen és bent is. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, Erikáéknak, mert miattuk kezdtem elkészíteni a Kezelési kincseket. Remek anyag lesz. Köszönöm. Köszönöm, köszönöm.
Hálás vagyok Csabának és Tibinek, hogy korszerű és remek technikai hátteret biztosítanak a tanításhoz. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Rékának, mert jó könyvet hozott olvasni. Élvezem. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy életem során rengeteg könyvet olvashattam el, kicsi koromtól imádok olvasni. Minden könyv egy új világ. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy olyan korban élek, hogy rengeteg könyvet tudok elolvasni és megszámlálhatatlan mennyiségű filmet, meg tudok nézni. Ezáltal sokkal többet lehet tudni az Univerzumról, mint a korábbi századokban. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tudom alkalmazni és élvezni a technikai vívmányokat. Csodás dolog megosztani a tudást másokkal. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
 
 
Ez a 4 nap termése. Elég ijesztően indult a hét, semmi bevétel nem várható. De nem ezzel foglalkoztam, hanem leültem egy pps-t készíteni a Kezelési kincsekről. Ebben olyan egyszerű, mindenki számára elvégezhető módszerekről lesz szó, amik segítenek az egészségügyi problémákon, és bárhol, bármikor alkalmazhatóak. Szeretek ezzel pepecselni. 3 különböző képszerkesztő programot is használok közben. Bonyolult, de én átlátom és élvezem. Ezért szép lassan emelkedett az energiaszintem. Este felhívott Tibi, aztán kijött és hozott egy bérletet. Nagyon köszönöm neki. Így ma délelőtt egy régi filmes, idősebb munkatársnőt meg tudok látogatni, mert egészségügyi gondjai vannak. Aztán be tudok menni a kórházba két szeretett barátomhoz. Hab a tortán, hogy már nincs hőség. Szép lassan alakul minden. Ma reggel sokkal jobb helyzetben vagyok, mint tegnap reggel. :-)
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése