2013-07-19

Emlékezz a varázslatra!



Hálás vagyok, hogy hajnalban Klárival találkozhattam. Elhozott pár játékot Nimródnak. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a szemüvegem a mai napig bírta. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy sikerült MgCl2-t szereznem. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma ki is viszem Csabának egy részét, hogy gyorsabban gyógyuljon. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tegnap Csabánál kiderült pár hiba a pps anyagokban. Az ő gépén derült ki számomra, hogy bizonyos speciális karakterek helyett más jelenik meg mások gépén. Így legalább tudom, hogy mindent át kell néznem és javítanom. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy tegnap a gyerekek együtt lehettek, és holnapig Lóri Benivel lehet. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma még van telefon és internet. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Kriszta keresett és jót beszélgettünk. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Tibi üzleti beszélgetése jó alakult, és megosztotta velem. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy végigcsináltam ezt a gyakorlatot. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Eljött az utolsó nap gyakorlata.


A tegnap áldása részben az volt, hogy Csabával átvettük a Reiki elméletét, a szimbólumokat és sok más módszert, amit régen tanult. Felismerte, hogy itt az ideje alkalmazni is őket. Örömmel segítettem az otthonában. A kórház igazán nem alkalmas a gyógyulásra. Minden fal, bútor, ágynemű a félelem, fájdalom rezgésével van átitatva.  
Otthon a családja társasága, a megszokott, nyugodt környezet ideálisabb lesz.

Amit meg én tanulhattam tegnap: A saját laptopomon nem derült ki, hogy a sok pps anyagban, az általam letöltött és alkalmazott speciális karakterek helyett más jelek láthatóak mások gépén. Azt eddig is tudtam, hogy a Word dokumentum esetén ez így van, azért kell pdf formátumot használni elküldés esetén. De azt hittem, a ppx a szerkeszthető, a pps úgy marad. Hát, nem.
Most minden anyagot át kell vizsgálnom, és ahol ilyen lehet, azt képpé kell szerkeszteni és úgy visszamásolni.
 
Kicsit nehéz, mert letört a szemüvegem egyik szára, és egyensúlyozni kell vele. Sajnos a pillanatragasztó nem vált be. Vicces. :-)
 
Este arra jöttem haza, hogy romokban állt a lakás, a gyerekek kissé feldúlták. :-) Beni és Fanni is itt volt, este Lóri velük is ment holnapig. Nagyon szeretik egymást.

Szerencsémre az internet kapcsolat kitartott a gyakorlat végéig. Még nem kapcsolták le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése