2013-07-11

Szívvarázs






Hálás vagyok Kellemen Monika Éshának a sok felismerésért. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Irmának és Marcinak a barátságukért, a sok náluk töltött napért. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Ancinak és Lalinak a sok segítségért, amit kaptam tőlük. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Kingának, Ibolyának, Csillának, hogy ilyen orvosok léteznek Erdélyben. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Róbertnek a sok anyagért, amit kaptam tőle, és Ilonának is a lehetőségekért. Köszönöm. Köszönöm, köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Alpárnak, hogy ilyen remek gyógyító és tiszta lelkű embernek a barátja lehetek. Köszönöm azt is, hogy megosztotta velem a kisfia születése örömét is. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Ildinek és Edének a nagy szeretetért, amit kapok tőlük, és Orsika képeit is. Nagyon hiányoztok. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Éváéknak is a csodás vendéglátásért, a kellemes környezetért Székelyudvarhelyen. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Erzsikének és Lacinak Marosvásárhelyen, hogy mindig örömmel fogadnak. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Nincs már több sor, de hálával gondolok minden erdélyi emberre, akikkel az évek alatt kapcsolatba kerültem. Rettentően hiányzik mindenki. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése