2013-07-18

Varázsold a hibákat áldásokká



Hálás vagyok Vikinek és magamnak a türelmünkért. Nimród nyűgös. Elképesztő miket csinálunk! :-) Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Klári jön ma hozzánk. Örülök, hogy jóban vagyok a testvéremmel. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy a buszmegállóban segíthettem egy fiatalembernek a lábán lévő sebbel kapcsolatban. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy hajnalban főzhettem levest. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy Zsófi mellett alhatok. Csodásan tudok pihenni mellette. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma még nem kapcsolták ki a telefonjainkat. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma még működik az internet a lakásban. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok magamnak, hogy még mindig reménykedem valami fizetős munkáért. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy holnap kimegyek Csabához és sokat fogok segíteni neki. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, még életben vagyok. A félelmetesen szorító helyzetek mellett vannak szép pillanatok is. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.




Megbíztam valakiben.

1

Hálás vagyok, hogy én tiszta szívvel és elmével fordultam hozzá és a közös munkához. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

2

Hálás vagyok, hogy 2 évig úgy éreztem, ez egy őszinte barátság, és közösen alkotunk valami kiváló dolgot. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

3

Hálás vagyok, hogy általa megismerhettem azt a terméket, ami mellé ma is örömmel és nyugodt lelkiismerettel adom a nevem. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

 

Hálás vagyok, hogy saját magamon is megtapasztalhattam a szer áldásos hatásait. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

4

Hálás vagyok, hogy élveztem azt a rengeteg munkát, szervezést, előadást, weblapszerkesztést, utazást, ami a vállalkozásunkkal járt. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

5

Hálás vagyok, hogy ez a munka is hozott új embereket az életembe, akiknek örülök. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

6

Hálás vagyok, hogy bár sok problémával és lerendezetlen ügyet hagyva, de elkészült a csakrás lámpasor. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

7

Hálás vagyok, hogy a vörös-iszap ügy kapcsán felvilágosító munkát végeztünk még vidéken is több helyen. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

8

Hálás vagyok, hogy kölcsönösen sokat tanultunk egymástól. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

9

Hálás vagyok, hogy a döbbenetes és váratlan fordulat ellenére nincs bennem harag, talán némi fájdalom és döbbenet.  Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

10

Hálás vagyok, hogy az ügy kapcsán sok felismeréshez jutottam, és továbbra is bízom az emberekben. Nem akarok eleve rosszat feltételezni az emberekről. Úgy nem lehet élni. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése