2013-07-14

Vasárnap hajnali beszámoló






Hálás vagyok Gyurinak a sok mindenért, amit kaptam tőle. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Gyurinak, hogy újra működik a porszívóm. Igazi férfi, aki meg tudja oldani a technikai problémákat! J Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Gyurinak, hogy átvitt Marikához. Sokkal gyorsabban odajutottam. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok Kristófnak, mert tegnap megint tanultam valami fontosat. És persze öröm volt látni Őt is, Marikát is és a többieket is. Több mint két évtizede tart a barátságunk. J Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy annak idején találkozhattam a Reikivel. Sok technikát tanultam, de ő van a toplista élén. J Mennyi mindent köszönhetek neki! Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy kiálltam a próbát annak idején, és Kristóf lett a reiki mesterem a feleségével. Különösen csodás páros! Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma is velük tölthetem a délutánt. Nagyon várom minden percét. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy megoszthatom a Schüssler sók anyagát a többiekkel. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy ma is bemegyek reggel Csabáékhoz a kórházba. Onnan Kristóf. Mozgalmas és hasznos vasárnapom lesz ma is. Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.
Hálás vagyok, hogy nem ismerem az unatkozás fogalmát. Ebben az életben egy percig sem éltem át. Nem is értem a fogalmat. J Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm.

Tegnap mozgalmas napom volt. Sajnos nem tudtam felporszívózni a lakást, mert Gyuri elvitt Marikához, és onnan este értem haza. Akkor már nem akartam zörögni.
Ma még korán van hozzá, de aztán mennem kell a kórházba, és onnan Kristóf... megint este érek haza. Pedig lesz mit takarítani. :-)
 
Sajnos a listámra felírt dolgok vizualizálása elmaradt napközben. Majd még pár napon megteszem. Most túl mozgalmas a program. :-)
 
Sok sikert mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése