2013-09-03

Tényleg ennyire nem normálisak az emberek??



-Apu az ott micsoda?
-Az egy madárpók.
-És mit eszik?...

-Madarat. (logikus)
(Erre odaléptem és gratuláltam apukának, hogy hát hiába, megérte általánosban az a sok biosz óra, ezen a nyomvonalon haladva tudja-e hogy mit eszik a kaszáspók, de elzavart.)

Következő eset:
Állatsimizgető. Ki van írva ugyebár.
Nyuszi, bárány, kecske, minden olyan állat, ami nem tekint téged villásreggelinek. Dekorációként középen kicsiny tó aranyhallal, bokrok, padok, satöbbi.
Jönnek a népek simizni az állatokat, egyszercsak okos anyuka kiveszi a dekorációs tóból az aranyhalat, ráüvöltök: Mit csinál? - Hát ki van írva, hogy állatsimogató!
- Ez egy hal! Szokott maga halakat simogatni?
Hát hogy ő izé nem de hát azt hitte...
- Mit hitt? Hogy kifogja és teljesíti 3 kívánságát?!
Nagy duzzogva visszadobta a halat és még én voltam összevissza szidva hogy milyen gonosz vagyok.
 Oroszlánok.
-Anya, melyik a lány oroszlán?
-Hát amelyiknek sörénye van.
(Gratulálunk anyukának újfent.)
 

-Apa, a vízilónak miért ilyen nagy a szája?
-Mert nagy a teste.
-De attól még lehetne kicsi szája!
-Lehetne, de neki nagy a szája.
-És mit eszik a víziló?
-Bud Spencert meg krokodilt.
(Na, itt már éreztem, hogy kerülget az ájulás!)

-Apa a tigris miért csíkos?
-Mert kockás állat nincs.
-De van. a Kockásfülű nyúl, bibibí!
-Na, ezért most nem kapsz vattacukrot!
(Büntessük meg a gyereket, ha magasabb intelligenciahányadosa van, mint nekünk!)

-Anya ez mi?
-Hát az van ide írva hogy zöld anakonda.
-És mit eszik?
-Hát biztos zebrát meg oroszlánt.
(És ezért nem átall elutazni Dél-Amerikából egészen Afrikáig!)

-Gyere kisfiam, megnézzük a kafferbivalyt, a bölényt meg a bölömbikákat.
(Ezt meghallottam, csoszogok oda hogy elnézést de a madárház nem erre van. És persze megint el lettem zavarva hogy miért szólok bele, ő itt okítja a gyereket, én meg jövök az ostobaságaimmal, és a végén ezt tanulja meg a kis srác)

-Apa nézd szegény jegesmedve milyen egyedül van. És milyen nagy! Miért fehér a bundája?
-A lány jegesmedvéknek fehér, a fiúknak barna.

-Apa, miért döngeti a gorilla a mellkasát?
-Mert dobol. A gorilla belül teljesen üres.

-Juj apa nézd ott egy krokodil! Juj de nagy! Miért nem mozdul meg?
-Mert műanyag.
(Néha tényleg elgondolkodtam azon, hogy most melyikünk van kint és melyikünk bent.)

-Apa a zsiráfnak miért ilyen hosszú a nyaka?
-Mert ő másmilyen levegővel működik, mint az ember. Neki magasabbról kell oxigén mert ott több van.
(És még meg is magyarázza!)
 

-Apa, mit jelent az hogy a béka kétéltű?
-Hát hogy itt is tud élni az állatkertben, meg a városban is.
(Köszönjük a "helyes" választ!)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése