2013-10-04

Jól vagyok


Bocsánatot kell kérnem. Megható a sok érdeklődés, köszönöm, jól vagyok. Annyira sok minden zajlik, nem volt időm írni a blogra.
Múlt héten szinte minden nap jött valaki csaknem egész napra. Élveztem mindenkivel a gondolatcseréket. :-)
Szombaton egész nap előadáson voltunk, aztán még 23 óráig beszélgettünk nálam.
Vasárnap Kristóf társaságát élveztük. Találkoztam régi, debreceni tanítvánnyal is ott. :-)
Leendő természetgyógyászok vizsgadolgozatait is javítom. Rengeteg emberrel beszélgetek telefonon, hosszasan, vagy a Skypen. Számmisztikai elemzéseket gyártottam.
Tibi most ment el. Hajnalban utazom Csongrádra.... mit mondjak? Nem unatkozom.
A régi tévém elromlott, véglegesen. Kiszolgált sok éven át. A padon várja, hogy szétszedjem, de erre sem jutott még időm. Majd a jövő héten...
Hasznosan, értelmesen telnek a napok.
Angyalok vesznek körül. Csupa tüneményes lélek. Még a T-mobile ügyfélszolgálatán is. Hihetetlen élmények!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése