2014-05-14

Ingyenes SZERETET NAP május 19-én


Ingyenes előadást tartunk május 19-én, hétfőn
18:00 - 20:00 között.

A helyszín: 


Bijó Energia Öngyógyító Központ

1135.Bp. Róbert Károly krt. 96-98.



1. Kiss Liza - Móksha cseppek

Egy magyar orvos-természetgyógyász pár, Bencze Ilona és Dr. Márkus István alkotása. A lélekre ható, harmóniát előidéző csepprendszer. Segítség stresszes élethelyzetben, kibillent lelkiállapotban. Képes megteremteni a rendet bennünk, emeli a szeretet szintjét, fejleszti az érzelmi intelligenciát. Mindenkinek ajánlott. 

2. Szilbek MártaSzeretetnyelveink

Minden ember szeretetre vágyik.  Ez a mély érzelmi szükséglet végigkíséri életünket. Ismerjük meg az 5 szeretetnyelvet, és gyökeres változások történnek életünkben. Egy teszt segítségével megtudhatjuk miként is működünk valójában mi és a kapcsolatainkban szereplő emberek
3. Józsa Éva A szeretet helye
Miért keressük kívül? Hol van, és hogyan lehet rátalálni?
Hogy befolyásolja életünket a fogantatás pillanata, vártak-e a szüleink, és annak vártak-e, akik lettünk?
Önbecsülés hiánya: nem vagyok elég jó – én vagyok a hibás (betegségek, függőségek, súlyproblémák, párkapcsolati problémák okai)
Hogyan rakódnak egymásra az érzelmek?
A gyerekkor megtörténik – a felnőttkor feladata a helyére tenni, begyógyítani a régi fájdalmakat, a szüleinktől elszenvedett sérelmeket, rátalálni a saját útra.
Előző életünk/életeink hatása a jelenlegi életünkre. Eredeti természetünkre való rátalálás – irányítás átadása a Magasabb Énnek.                                                                                                                          

4. Krasznai V Magdolna: Szeretem, tisztelem, elfogadom magam

Szeretet vagy csereüzlet? Gyermek születése.
Szeretet – erő lap jelentése a Tarot kártyában.
Szeretem – tisztelem – elfogadom magam (izomteszt gyakorlatban) Miért fontos ez?
Megbocsátás. Rezgésszintek.

5. A végén közös megbocsátás meditáció.
Kérjük, hogy regisztráljatok a Facebook oldalon az Eseményeknél, hogy lássuk, hány vendégre számíthatunk. Vagy jelezzétek az előadóknál. 
Külön hálás köszönet, ha másokkal is megosztod a lehetőséget. 
Mindenkit nagy szeretettel várunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése