2015-03-19

Időutazás Laár Andrással


Március 1-én Erikával és Enikővel részt vettünk az Ezo-Expo rendezvényen a Lurdy házban. Finoman szólva is elég gyenge volt, rémes szervezéssel. Amiért mégis érdemes volt elmenni, az Laár András előadása volt. 



Időutazásnak tűnt, hiszen csaknem negyed évszázada, hogy több mint 2 évig nálam tartott szombatonként egy szellemi iskolát.


Többek között neki köszönhetem az asztrozófiai ismereteimet. 


Tarot kártya még nem is volt, 22 névjegy hátuljára írtam fel a lapokat. Régi, szép idők!


Huszonketten figyelmesen tanultunk hétről hétre. Akkor még sokkal fegyelmezettebb volt egy ilyen tanfolyam. :-) 


Most is remek előadást tartott. Vicces formában ette a közönség Nagardzsuna tanításait. :-)


Aztán a mantrák magasan kiemeltek a rendezvény szintjéről a fellegekbe. :-)


Köszönet a felejthetetlen percekért!


Az élet úgy hozta, hogy következő vasárnap is találkoztunk. A Bijó egy éves születésnapi ünnepségére is vendég fellépő volt. 
Elcipeltem a fényképezőgép statívot, hogy jobb képeket tudjak készíteni. Sajnos nem volt mikrofonállvány. Ezért a statívom mentette meg a helyzetet és néhány hajgumi. :-) 
Az előadás egész más hangvételű volt. Tényleg visszaköszöntött a múlt. :-)
A végén pedig a kedvenc mantráimat adta elő. Azóta is sokszor visszanézem az egészet. Köszönet az élményért!

Megbeszéltük, hogy április 11-én újra találkozunk. Összejövünk a régi csapattal, ha sikerül. :-) Aki a régi csapatból el akar jönni, kérem szépen időben jelezze a helyhiány miatt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése