Magamról

Saját fotó

Éber tudatossággal figyelem a jeleket. Írom a blogom és a naplóm évek óta és rengeteg fotót készítek.Hat unokám sok derűt hoz a mindennapokba. Hálás köszönet érte a lányaimnak és a vejeimnek is. Persze sok hála a betegeimnek és tanítványaimnak is a rendkívüli pillanatokért. 

2017. március 25., szombat

Újabb "egészségügyi" rémálom


Sajnos terjed egy újabb rémség! Kaptam egy ajánlatot, de sokkolt, hogy egy gyógyító ember ennyire ne lássa, mit csinál mit ajánl! Ezért a privát válaszon kívül úgy döntöttem, itt is szóvá teszem a jelenséget. 

Olyan, mint egy óra, és a telefonodra küldi a jeleket. 

27 éve, mióta Reikis vagyok, nem hordok karórát sem. A csuklón 6 meridián fut:




Az elem megzavarja azok működését, ráadásul mivel csak az egyik kézen van, felborítja az energiaáramlás szimmetriáját.

Gyógyítóként képtelenség ilyen kártékony eszközt alkalmazni, ajánlani. Mikor lesz már végre, hogy holisztikusan szemléljük a világot a csőlátás helyett?! 


Arról nem is beszélve, hogy már régóta bebizonyított tény: amire figyelsz, abból kapsz bőven.

Pl. : mellrákszűrés: 
http://eletmodszer.com/hirek/a-mammografok-4-sulyos-kockazata.html

Aki rendszeresen méregeti magát, ellenőrzésekre jár, az beteg is lesz, hiszen erre fókuszál.
Élje mindenki az életét, tegye a dolgát!

Arról nem is beszélve, hogy embereket nem lehet szűk dobozokba tömni. Nincs 2 egyforma ember, mindenkinek más az „alapbeállítása”.
Én legalább 50 éve napi 4-5 órát alszom, és ez nekem elég. Biztos vagyok benne, hogy Neked nem ennyi az alvásigényed.


Több, mint 10 éve dolgozom a Nelsonnal, de soha nem mondom, mit mér a gép, hanem kezelek vele, főleg tudatalatti blokkokat.
Ha a konfliktus régi volt, sokszor 1-2 kezelés elég, és rendben lesz. De ha elmondom, min dolgoztam sokat, hazafelé már erre fog figyelni, és visszavarázsolja a tüneteit.
Arról beszélek, ami a háttérben lehetett, azt igyekszem felderíteni és más nézőpontot adni az illetőnek.


Persze értem, hogy a betegségtudatban tartásból a kezelők remekül megélnek, de én nem akarok ebbe a táborba tartozni. Én komolyan veszem a természetgyógyász eskümet.