Magamról

Saját fotó

Éber tudatossággal figyelem a jeleket. Írom a blogom és a naplóm évek óta és rengeteg fotót készítek.Öt unokám sok derűt hoz a mindennapokba. Hálás köszönet érte a lányaimnak és a vejemnek is. Persze sok hála a betegeimnek és tanítványaimnak is a rendkívüli pillanatokért. 

2014. október 1., szerda

Holdnaptár 2015-re


Elkészítettem a jövő évi Hold naptárat Budapestre. 
Használjátok sok sikerrel!
Vigyázat! Sok a hibás naptár!

Megvettem a 2015-ös naptárat, és döbbenten látom, hogy egy időpont sem jó. De nem csak percek tévesek, hanem többször 2 nappal tévednek! Realsystem naptára. De a többi sem jobb.
Igazán nem értem. Ha valakit nem érdekelnek a Hold fázisai, az nem nézi. De aki komolyan veszi, ott nem lehet tévedni ennyit. A félholdak is hibásak természetesen. 
Amikor már a fele látszik, az a Zöld Tara napja. Amikor meg a fele már elfogyott, az a Gyógyító Buddha napja. Itt nem lehet napokat tévedni!
Én mindig ephemeridából dolgozom ki a listámat, pontosan. 



Zöld Tara napjai 2015-ben:

január 27.
február 25. 
március 27.
április 25.
május 25.
június 24.
július 24.
augusztus 22.
szeptember 21.
október 20.
november 19.
december 18.


Gyógyító Buddha napjai 2015-ben:

január 13.
február 12. 
március 13.
április 12.
május 11.
június 09.
július 08.
augusztus 07.
szeptember 05.
október 04.
november 03. ez 10 milliószoros nap is!
december 03.