2013-12-12

Csodás török bolt


Tegnap Ancsával és Farisszel elmentünk ebbe a török üzletbe. Itt lehet helal élelmiszereket venni.
 
 
Elsőre úgy néz ki, mint más élelmiszerbolt.
 
 
 
Persze a sok halva miatt látszik, hogy más az árukészlet. Imádom ezt a keleti finomságot.
 
 
 
De elképesztő illatfelhő vonzott egyre beljebb. És hátul megláttam ezt a csodát!
 
 
Hihetetlen mennyiségű fűszer kínálata fogad ebben a részben!


 A gyomrom azonnal jelezte, hogy enni kéne. :-)


Komoly kihívás ez az embernek!

 
Ezek mind magok.

 
Számomra ismeretlen szirupok.


Ez mi lehet?


A mécsestartókat és a füstölőket legalább ismerem. :-)

 
Keleti hangulat a sarokban is.

 
Komoly összeget tudnék itt elkölteni, az biztos.


Aztán elindultam Ancsáék után. A zöldséges részlegen át vezet az út a húsokig.


Ezért jöttünk ide. A muszlimok speciális módon vágott állatok húsát eszik.


Néztem a pulykákat, be sem férne a sütőmbe. :-)


Két hölgy is vásárolt rajtunk kívül, épp őket szolgálták ki, mikor megjelent egy eladó egy tálcán teákkal. Mindenki kapott egy forró teát, citrommal, cukorral. Kint hideg szél fújt, és ezzel kedveskedtek nekünk. Közben az eladók tanították a vevőt, hogyan lehet a legfinomabban elkészíteni a húst. Senki nem rohant, mindenki kedves volt, és jó hangulatban telt az idő. Faris hangosan sikítozott, tolta a bevásárló kosarakat, de ezt mindenki jól viselte. :-)
 
 
Bár én nem szeretem az oliva bogyót, de remek látvány ez a választék.

 
Itt vannak a tejtermékek.


A finom keleti édességek! Ezeket Taron is szoktam enni.


Sajnos a vaku megcsillant az üvegen, de azért jól látszik a csemege. Kalóriabomba. :-)
 
 
Mindenkinek szívből ajánlom ezt a különleges hangulatú üzletet. Köszönöm Ancsának, hogy megismerhettem ezt a kis világot. Biztos, hogy sokszor eljövök még ide.

A címe: 1081. Budapest, Népszínház utca 40.
Telefon: 36-1-210-1592
www.troyamarket.hu

Hétfő - péntek:         08:00 - 21:00
szombat - vasárnap: 08:00 - 19:00

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése