2013-12-12

Megerősítések

 
Gondolatok + Érzelmek = Energia

El tudom ezt engedni.
Nem kell többé így gondolkodnom.
Elengedem az aggodalmat és az ítélkezést, és inkább a bizalmat választom.
Minden lehetőséget kihasználva, pozitív gondolatok és békés érzelmek energiájával töltöm fel az életemet. Ez az én döntésem.
Mostantól új, derűlátó megközelítést alkalmazok magammal, az életemmel és a jövőmmel kapcsolatban.
Egyre tudatosabban tekintek az energiára, amelyet nap mint nap én generálok. Minden gondolatomban és tettemben a magas rezgésszint mellett döntök. 
A saját energiám segítségével minden tekintetben javítok az életemen. 
 
Tudom, hogy amikor egészségesebb és boldogabb gondolatok és érzelmek mellett döntök, még jobb eredményeket vonzok az életembe. 
Tudom, hogy megvan bennem mindaz a tehetség és erő, ami ahhoz szükséges, hogy magamhoz vonzzam, amire vágyom. 
Tiszteletet érdemlek, megérdemlem, hogy boldog legyek, megérdemlem, hogy jól bánjanak velem.
Érdemes és értékes ember vagyok, aki gazdagságot, bőséget és igazi boldogságot érdemel.
A céljaimat követve az életem egyre csodálatosabb és napról napra boldogabb.
Tudom, hogy mit akarok. Tudom, hogy elérhetem ezt, és izgatottan várom a fényes jövőt, amelyet most is én teremtek a magam számára.
Tudom, hogy jó dolgokat és nagyszerű élményeket érdemlek.
Ha a tükörbe nézek, megerősítem és elismerem az értékeimet és az érdemeimet.
 
Tudom, hogy az Univerzum bőséges forrás, és minden, amire vágyom, elérhető számomra.
Elengedem a kétségbeesést. Lazítok és türelmesen, kitartóan és nyugodt lélekkel élem az életemet.
Elengedem a szükséget, és úgy határozok, hogy mostantól csak az értéket és az áldást látom az életemben.
Elengedem a sürgetést, és bizalomban élek. Tudom, hogy amint elengedem a szükséget, elkezdem magamhoz vonzani mindazt, amire vágyom.
A megadás művészetét gyakorlom. Bízom, és megtanulok valóban elengedni.
  
(Taylor: A siker 7 törvénye)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése