2014-06-12

REND van


Tegnap hihetetlen nap volt. Előző este Enikőnek meséltem a 4 retrográd bolygóról, és pár óra múlva sorban jöttek az események! 
Voltak nagyon boldog pillanatok és sokkoló hírek is. 

Elképesztő az Élet! Micsoda forgatókönyv író! Még a látszólag véletlenül a postaládámba bedobott értesítőnek is jelentős szerepe volt. :-)
Nagy felismerések, összefüggések napja volt a tegnapi. 

Beszélgetés valakivel a múltból: nem gondoltuk akkoriban, hogy egyszer így és ilyesmikről fogunk beszélgetni ennyi év múltán. :-)

Este már azt hittem, csak Betti érkezése történik még, aminek nagyon örültem. De még egy hatalmas információ érkezett. Amire nem vagyok büszke: felnevettem a hír hallatán. Februárban az első mondatom az volt, ami bekövetkezett. Jól működöm. :-) 

Aztán valamivel éjfél előtt Betti is megérkezett. Fél kettőig nem tudtunk leállni a beszélgetéssel. 

Tegnap egyetlen nap alatt háromszor fordult meg az, hogy mi lesz ezen a nyáron! Ez aztán a Vízöntős felpörgés! :-)  

Ma sem fogunk unatkozni. Mindenkinek szép napot, éber figyelmet és a nagy összefüggések felismerését kívánom szeretettel.



Ma délután, kora este már meg kell gyújtani a zöld gyertyát, hogy hajnalig leégjen. Ez most 10 milliószoros gyertya lesz! Jól gondoljátok meg, mit írtok rá!

Holnap, 13-án 10 milliószoros nap lesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése