2015-04-19

Szárnyalós hét


A múlt hét csupa szárnyalás volt. A derekam üzemelt. Kedden Londonból érkezett egy tanítvány Reikire. Aztán Betti jött 5 napra Hollandiából, és Kristóf hétvégén itt volt Svájcból. :-) Mozgalmas, forgalmas hét. :-)

Bettivel minden éjjel legalább 2-ig beszélgettünk, és kora reggel fel is keltem. Kicsit zombi állapot, de messziről érkezik, és kihasználjuk minden percét az ittlétének. (Van, akinek Budáról messze vagyok, van, akinek Amsterdamból, Londonból sem vagyok messze. :-) )


Kristóf remek volt, élveztük a mondatait, mint mindig. :-) De Bettivel hamarabb el kellett jöjjünk, mert Laár András jött hozzám. Be kellett engedni az embereket. 


Leírni is fura, hogy már negyed százada volt, hogy itt tanított minket sok mindenre. Még nem volt Tarot kártya, és névjegyek hátára írtuk fel a lapokat. Asztrozófiát is Tőle tanultuk. 
Összejöttünk tizenöten, és remek este lett belőle. Négyen ott voltunk Kristófnál is, és döbbenetes élmény volt, hogy András is ugyanarról beszélt, ugyanazt mondta, mint Kristóf, csak más stílusban. Vasárnap Kristóf rákontrázott, mert folytatta András esti dolgait. Négyen nagyon élveztük ezt. Hiába, az égen az energia adott, tudatosan vagy sem, a téma is adott lesz. :-) 
Én nagy hálával és szeretettel élvezem mindkét EMBER tanításait, és megint nagy tanítást kaptam: REND VAN! 

Hétfő este a klubban Andrásékkal egy időben végeztünk egy meditációt. :-)

Rengeteg kedves és elismerő levél érkezik, amit itt és most köszönök Mindenkinek! 
Az egyikből egy részlet: 

"Köszönöm szépen! Csodálatos a vers, ahogy a kép is. :-)
Képzeld a tavalyi verset is kiraktam a munkahelyemen a falra, mindig melegséggel tölt el ha elolvasom...belőle is merítek erőt és most ez is mellé fog kerülni. ;-)"

Én meg ezeket a visszajelzéseket köszönöm hálásan!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése