2015-11-27

21.500 nap


Ma vagyok 21.500 napos. Ennyiszer éltem át életemben a napkeltét, napnyugtát...
Boldog vagyok, hogy ezen a bolygón élhetek, közöttetek! 


Kivételes, különleges, boldog gyerekkorom volt, hála a drága szüleimnek. A MAFILM Gödöllői állattelepe nem mindennapi élményeket nyújtott.


A repülés időszakát kiemelkedő boldogságként éltem meg. Nem csak Apu büszke tekintete miatt, hanem a fenséges érzés miatt is: egyedül egy gépben a magasban, szabadon mozogva 3 dimenzióban a madarakkal...


A fotózás 3 éves koromtól az életem része mai napig. Szenvedélyesen imádom!


Aztán jött a Filmgyár, már nem filmes gyerekként, hanem "dolgozóként". Élményekben gazdag élet volt, remek munkatársakkal, színvonalas produkciókkal. 


Született két csodás lányom, akiknek köszönhetem az öt drága unokámat! A szüleim nagyon korán elmentek, de Klári nővérem még ma is szerencsére az életem része. 


Aztán jött a nagy fordulat. A MAFILM összeomlott, még próbálkoztam filmeket gyártani, de elkezdtem az Agykontrollt, a Reikit, a kineziológiát. Laár András nálam tanított asztrozófiát, tarot kártyát és sok mást. Jött a Buddhista Főiskola, Feng Shui, számmisztika, Cranio Sacral Terápia, NST és még sok más... Elsőként levizsgáztam bioenergetikából és kineziológiából. Tanítok és vizsgáztatok leendő természetgyógyászokat. 


Élményekben gazdag 3,5 év adatott meg, mikor az időm felét Erdélyben töltöttem. Nagyon vágyom vissza. :-)

Átnézve ezt a 21.500 napot, nyugodt szívvel nézek a tükörbe. Nem könnyű az életem, de még van fedél a fejem felett, valamit mindig tudok enni. Teszem a dolgom, élvezettel. Azt mondhatom, hogy mindig élveztem, amit csináltam. Nem adtam el magam semminek, amit nem vállaltam volna fel szívesen, az akkori saját tudásom szerint. 

Figyelek arra, hogy olyan ügyekhez adjam a nevem, amik MINDENKI javára válnak, hasznosak és védik a világunkat és minket. 

Most úgy érzem, amíg élek, mindig örömmel tanulok még. Ez a világ olyan remek hely, olyan tökéletes REND uralkodik benne! Képtelenség teljesen megismerni, de érdemes mindig törekedni arra, hogy egyre jobban megcsodálhassuk azt a részét, ami számunkra elérhető. 


Az összes módszer közül a Reikit tartom a legnagyobbra. Minden nap vissza is adok ebből az energiából az Egésznek. Áramoltatok. :-)


Mindenkinek hálával tartozom, akivel csak találkoztam. Azoknak is, akiktől kellemes élményeket kaptam, és azoknak is, akik kemény helyzetekkel tanítottak valamire. Mindannyian egy közös nagy társasjáték szereplői vagyunk. 


Köszönöm az eddigi 21.500 napot! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése